dwatyKNY: Nak pegi ke TAK??????????

Monday, August 16, 2010

Nak pegi ke TAK??????????

SALAM 1 MALAYSIA dan SALAM RAMADHAN,
kena sebut dua2, sebab bulan ni kita berpuasa dan MERDEKAhehehe
rindu plak nak dengar n nyanyi lagu KERANAMU MALAYSIA.

hari ni dah genap seminggu bersamaan 6 hari umat islam
 menunaikan ibadah puasa....
tapi saya baru 2 kali pergi SOLAT TARAWIH....
2 pun ambil 8 RAKAAT jer....yg wajib
takpela, yang penting saya ikhlas menunaikannya kerana ALLAH TAALA...
korang plak macamana????????? takkan puasa jer kot....
rugi kalau tak pegi tau...
GANJARANNYA mmg lumayan

INSYAALLAH... malam ni saya pergi lagi.. 
tapi esok dgn lusa, 
ada jemputan majlis berbuka puasa.
Esok je, majlis berbuka puasa jemputan
KUMPULAN SYARIKAT NAZA kat Hotel, KL.
macam nak pergi.... 
Hotel 2 beb, mesti hidangan ala2 buffet kan?????
tapi masalahnya transport plak,
member2 lain yg dijemput macam tak nak pegi. 
yang lebih merisaukan saya ialah, 
sekarang kan isu makanan yg dihidangkan kat HOTEL
"HALAL ker x"???
kan baru2 ini timbul isu, 
hotel menggunakan arak dalam makanan utk berbuka puasa.
so kenala berhati-hati, 
walaupun sume HOTEL x sama,tp kalau dah was2 tu, 
masak sendiri lagi selamat. hehe
PERSOALANNYA skrg ni...
Nak pegi ke TAK??????????

Lusa ni plak ada jemputan dari PENGERUSI, HAH, yang ni mesti pegi. kang kena BLACK LIST plak,
yer ker kena black list???? memandai jer aku ni.. hehe
tapi kena black list ke x... saya pegi jew..
makan free, org dah jemput, bos pulak 2,
 so rezeki jgn di tolak, 
saya mmg suke .... bak kata org 
makanan free memang sedap.

erhmmmmmm
AKU DI AMBANG WATI



0 suara hati:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

ShareThis