dwatyKNY: ada apa dgn 10/10/10

Saturday, October 9, 2010

ada apa dgn 10/10/10

salam sabtu kepada pembaca sume...

Seperti yg korang tahu, esok bersamaan 10 oktober 2010, merupakan hari yang ditunggu- tunggu oleh ANGKASAWAN NEGARA kita..Hari Bahagia bersama pilihan hati dan sekaligus boleh dianggap sebagai WEDDING OF THE YEAR tahun ini... mesti ramai aweks2 yang frust kan... yelah PUJAAN hati telah dimiliki orang... ( termasuk la saya sendiri... huhu)


tak per, KUMBANG bukan seekor, tp nak cari yg 'sejibik' DATO' Dr Sheikh Muszaphar Shukor ni rasanya susah sikit.. kena usaha lebih.. tu pun kalau ada la... ada kot....cuma tak kuar lagi, masih bertapa rasanya.. hehehe.... kaum ADAM jgn marah naaaaa....

kita doakan semoga mereka kekal selamanya dan melahirkan lebih ramai ANGKASAWAN... hehe.. janganla jadi mcm sesetgh artis yg kawen GRAND2 last2 "kami tidak sehaluan"..

selain beliau rasanya ramai lagi yg melangsungkan perkahwinan esok.. yg sambut birthday pun ada gak.. tidak terkecuali yg nak bertunang... pendek kata, esok mesti banyak EVENT..termasuk la..ABANG saya sendiri, yg akan menikah pada tarikh yg sama iaitu 10/10/10.. angin tak ada, ribut tak ada, tetiba call nak nikah, (eh apa ker jadahnya tgu ribut baru nak nikah, kang x sempat plak) pastu belagak nak 10/10/10... kesudahannya saya yg tak dapat pegi..huhu.. 

Kalau ikutkan hati, memang la nak balik, sape yg x nak balik abg kawen??? aku nak balik juga weiiiii.... tapi TIKET mahal la weiiiiii.... habis raya jer aku dah 'POKAI'... ingat senang ker nak "kumpul" balik, nak menabung pun kena ambil masa gak.. org kata, "di mana ada kemahuan, di situ ada jalan" dan saya, ada kemahuan, tp tak ada jalan coz saya x guna jalan raya, saya kena naik BELON baru bleh sampai kampung..  harga tiket bukan seringgit dua, mencecah ratusan ringgit pergi balik... takkan nak pinjam ALONG.. tu cari malapetaka namanya.. 

kesimpulanya.. dari jauh ku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARUcoming soon nak kawen inform la awal2 sket, bleh adik disini apply cuti, beli tiket dan bawa present tuk HANG PA.. opsss silap bukan kawen la... coming soon nak buat majlis sanding kat tempat lelakila.. esok tpt pompuan je kan.. hehehe

MY BRO.. wish u happily ever after....


dari seorg adik,

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

ShareThis