dwatyKNY: CUTI CUTI CINTA

Thursday, October 28, 2010

CUTI CUTI CINTA


CUTI CUTI CINTA..
Filem terbaru arahan AHMAD IDHAM...

Kalau diberi markah.. saya bagi 8/10.. ok la tu kan.. filem KOMEDI ROMANTIK... tak rugi rasanya kalau korg nak tgk hujung minggu ni... saya dah tgk semalam... memang lawak la dengan kemunculan THE FABULOUS CATS yang menghidupkan jalan ceritanya..... tak sangka pandai juga dorg ni berlakon... sorg dengan slank INDON, sorg dgn slank SABAH (I suka).. dan sorg lagi dgn gaya MACHO tp SENGAL... yg tak tahan tu CAT FARISH dgn SPEK MATA PINK... HUAHUA... di tambah lagi dengan penampilan yg dah lama saya tgu, gandingan FARID KAMIL dan NORA DANISH.. semestinya menjadi... 

berkisarkan tentang....... KORG TGK LA SENDIRI!!!!!... baru real... baru terasa lawaknya... I TELL U ... TAK RUGI WOOOOO!!!!!  tgk filem ni teringat kat kampung...... kampung kan dekat tepi laut....... terasa czm nak.....  
CUTI CUTI MALAYSIA pun ada....


pengkritik filem,

0 suara hati:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

ShareThis