dwatyKNY: kids & baby photo CONTEST

Thursday, November 25, 2010

kids & baby photo CONTEST

Salam 1 Malaysia..
Selamat pakai baju BATIK....

Hari ini macam2 perasaan yang aku rasa, ni sume lepas terbaca satu pesanan menerusi ShoutMix kat blog aku ni la.... GEMBIRA, TERUJA, CONFUSE dan NERVOUS....

GeMBiRa coz aku telah diTAG oleh kak LadyzuL untuk join CONTEST ni...
TeRuJa coz FIRST TIME di TAG ni... thanx sekali lagi kak LADY... 
CoNFuSe coz tajuk contestnya ialah "kids & baby photo contest"
NeRVouS coz mana aku nak cari gambar baby??  aku tak kawen lagi....mana ada anak... anak tekak adalah... gambar anak saudara?? abang aku tak der "REZEKI' lagi... gambar masa kecik??? ada tp kat kampung... yang aku ada skrg ni, gambar ANAK JIRAN jer... boleh tak??? ala boleh la...... mak budak ni dengan mak aku dah macam adik baradik, so aku dengan budak ni dah macam sepupu... "SEPUPU LAIN KALI"....hehehe

Ini ialah "banner contest"
MESTI LETAK.. KAT MANA?? baca kat bawah ni...

Syarat- syarat Penyertaan

1.  anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..... (sudah bah!!!)

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

Ni la senarai yang jadi pilihan aku tuk di tag... 
susah nak buat pilihan ni dan aku pun tak nak korg kata aku pilih kasih plak... 
so aku pilih yang dah kawen berdasarkan pic kat blog dorg... 


3. letakkan banner contest di sidebar anda. (beres!!!)

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

chakkkk!!!! 

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini. (pun beres!!!)

6. mesti mulakan title entry dengan nama contest. (tengokla tajuk!!!)

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang. (done!!!)

*tarikh tutup sehingga  30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika       hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)
*hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white goldwow!!!!!

p/s: So tunggu apa lagi... move.. move... cepat cari gambar baby yang paling COMEL... tinggal 5 hari jer lagi...

yang menurut perinta!!!

3 comments:

Related Posts with Thumbnails

ShareThis