dwatyKNY: what are you looking 4 MIZZ NINA?????

Tuesday, November 9, 2010

what are you looking 4 MIZZ NINA?????


korang mesti GELAKKAN aku kan????
korang mesti kata aku ni KETINGGALAN ZAMAN kan??
korang mesti kata aku ni tak mengikuti PERKEMBANGAN SEMASA kan???

LANTAK korgla nak kata apa pun....
tp SEJUJURNYA... aku baru tau semalam, 
MIZz NINA ni org MELAYU dan dari KL...!!!!!
bukan dia yang bagitau, tapi aku yang terdengar kawan2 GOSIP pasal dia...
serius, wa cakap sa lu!!!!!!
first dengar lagu ni... okla not bad, coz kepala pun angguk2...
first tengok video ni... ingatkan penyanyi pompuan ni MIX
 omputih+kulit hitam
tapi rupa2nya...
MIZZ NINA ni sebangsa dan serumpun dgn kita
 malay only

So????, nak BANGGA ker nak BENGANG???...
kalau kita banggakan dia, nanti dia jadi bongkak plak!!!!
kalau kita bengang tgk aksi2 dia, nanti kita plak yang jadi biul!!!!
Tengok KOMEN2 dekat YOU TUBE...
fuh!!!!! MELATOP BAH!!!
macam2 ayat 'tuuuttttttttttt' kuar.....
so... saya nak BERDIRI ATAS PAGAR je la....

coz lagu ni BEST..

coz tak "cukup kain" dan
 ciri2 KEMELAYUAN dah hilang!!!

si lambat pick up,

5 comments:

  1. biar lambat asal selamat...hehhe..blh gitu..tak kisah le lmbt tau ke cpt tau ke...at last waty tau jugak kan..ciri2 kemelayuan tu hilang mungkin faktor make up @ pakaiannya kot...

    sekadar pandangan..

    p/s : lagu ni mmg bestttt..i likeeee

    ReplyDelete
  2. bakal bertunang dgn Noh Hujan tu :D

    ReplyDelete
  3. jes.... 2 ar melayu mudah lupa...
    tukangkata... yg ni baru tau, sesuai sgtla tu dgn c noh hujan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hai kawan baru.... i juz follow u... nice blog.:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis