dwatyKNY: autoSHOW@putrajaya

Monday, December 6, 2010

autoSHOW@putrajaya

salam n morning guys....

Amacam last weekend???????
ada sesiapa yang join TARIAN 1 MALAYSIA ker???
tengok kat TV cam best jer... 
ke korg ada aktiviti lain ni???
Dating ek???????? 

like me too...
last weekend @ dalam bahasa melayunya, SEMALAM... hehe
saya tak 'DATING'.... tp saya 'DATANG' menyaksikan 'autoshow' yang berlangsung di PRESINT 2 PUTRAJAYA... actually tak tahu pun tu autoshow... ingatkan karnival... tetiba tengok kat jalan raya banyaknya kereta yang penuh warna warni... 'CANTIK SIUT'... dapat sebijik pun ok gak!!! 

dari pemerhatian saya... org ramai tak tahu sangat 'show' ni... coz tak ramai yang datang, adakah disebabkan ramai yang balik kampung??... atau pun ianya tidak di war2kan kepada public??... wherever... but, dont worry... saya ada snap pic  keta yang join this competition untuk tatapan korg...

let's start the show...



dia mai dah!!! the pingky... 
what!!! tak jelas????


hah ambik ko!!! hello kitty...


i like this car.... sesuai untuk org kecik cam gua...


yang ni pun hello kitty tapi color hijau....


sorry ambik bontot.. coz nak bagi korg tgk plat number... hehehe


my fav color... blue 'all rise'


wachaaaa!!!!! kungfu panda


Naruto Pun ada jugak!!!!!


keta ni tak masuk competition, tp saya snap gak... drivernya pegi menyiasat kot...

ok bahagian luaran dah settle... jom tgk bahagian dalaman pulak...


fuyooo!!! mewah tu...


yang ni bahagian bonet.... boleh karaoke tau!!!



kenapa mesti HELLO KITTY?????
hanya TUAN PUNYA keta ni je yang tahu....


siap tunjuk PIALA tu....
Dah banyak kali menang rupanya... congrate!!!

JANGAN TANYA SAYA SAPE YANG MENANG!!!!!



di tempat lain pulak, untuk kereta yang sama jenis tp berlainan warna...


manakala di sudut lain, di anjurkan perlumbaan kereta, ala2 PUTRAJAYA drift gitu...


dalam banyak2 kereta yang berlumba.. saya suka yang ini.. dah macam lori pun ada..

YANG INI PUN, JANGAN TANYA SAYA SAPE YANG MENANG???

Ini ialah ceritera hujung minggu saya... korg???? kalau sudi... kalau sudila... yang punya cerita menarik hujung minggu tu... jangan malu dan jangan segan... letakkan url korg kat komen ni.... boleh la saya terjah!!!!! ok bye!!!!



8 comments:

  1. kenapa mesti hello kitty?
    sbb hello kitty comel!
    (:

    ReplyDelete
  2. minat punya pasal...

    habis berpuluh ribu gak ni

    salam maal hijrah yer

    LATEST ENTRY

    GATHERING BLOGGER UTARA

    CINTA PALSU

    ReplyDelete
  3. klims x g? bule tgk keta batman ngn bumblebee.

    ReplyDelete
  4. gadis, minat sape yang nak halang kan???
    kluangman... nak p tp mesti jam kan??? tgk kat tv ramainya org datng....

    ReplyDelete
  5. eh eh dah dekat dah ni ngan umah akak (ayarkk camne leh tak tau nih ishhh..)

    ReplyDelete
  6. Kalau kami tak kuar rumah p jln2... kami pun tak tahu kak....

    ReplyDelete
  7. suke tengok hello kitty tu.. comel je..
    =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis