dwatyKNY: BlogLarian

Friday, December 10, 2010

BlogLarian

Minggu ni adalah minggu tag bagiku... semalam je dah kena tag untuk jawab beberapa soalan... eh rasaya bukan beberapa tapi dah berbelas2 soalan... hari ni pulak aku dapat lagi tag dari... bukan seorang tapi 2 org sekaligus... nasib baik dorg ni bagi tag yang sama iaitu BlogLarian... senang sikit cite....

buat cik eVy-D-YaNa dan iniialahaku...  
terima kasih daun mengkudu, ingat juga korg kat aku...

apa itu BlogLarian?? aku tak reti nak cite.... kang kalau aku cite... dari tak paham jadi salah paham... ada baiknya korg terjah sendiri blog pengasas kepada BogLarian ini iaitu... si Tukang Tulis dan Padelblog untuk info labih lanjut sebelum mendaftar... cara2 pendaftaran juga ada diterangkan sekali.... apa yang aku boleh katakan... bagus untuk BLOGGER baru.....

sebab tu aku nak join....



saya suka berblogging kerana... blog adalah platform untuk saya berkongsi pengalaman... mencari kenalan walaupun tak pernah bersua muka... dan yang paling penting sebagai gerbang informasi...

saya adalah follower ke 729 BlogLarian

3 orang yang saya nak tag ialah....


-settle-done-finnish-SEMOGA TERSENARAI

6 comments:

Related Posts with Thumbnails

ShareThis