dwatyKNY: kenapa aku jarang update blog??

Wednesday, December 22, 2010

kenapa aku jarang update blog??

Topik yang dah lama saya nak maklumkan pada korg, tp asyik lupa jer... buka pc, idea lain pulak yang datang... tp tak juga post... saya ni cepat lupa... hari ni pun ingat coz tetiba baca entri di antara sembil9n akal... dia  kata, ENTRI KENA KERAP BARULA RAMAI YANG MENYELINAP... dan dia salah seorang yang rajin update... tak macam saya... semalam pun tak update rupanya... kekadang tu jealous juga tgk entri post korg yang dah mencecah ratusan post... saya??? entri ni jer baru genap 50... huhu ... 

bukan takde idea... ada... tapi, tengok keja yang tak siap lagi, terus otak pun blank!!! kalau buat juga nanti dikata makan gaji buta plak... datang keja semata nak update blog... wa bukan macam tu!!!... tp, korg mesti kompius kan??? kata banyak keja, bleh plak post entri ni???... hah saya kan suka menyelam sambil minum air... hehehe... sssshhhhhh...

ok... banyak keja satu hal... yang ke-2 coz saya tak ada laptop... so tak leh updatela kat umah.. plan memang la nak beli tp bila teringatkan kat umah sewa tu dah ada 2 laptop, terus tak jadi... kenapa??? 2 laptop je pun bill elektrik dah naik... kalau tambah lagi 1 comfirmla melambung naik... bukan kedekut tau!!! tapi kena jimat... insyaallah, saya akan ttp beli punya.. bila??? hah!!!tu yang tak sure tu...

kalau korang perasan, entri post saya dalam sehari, 1 jer... kekadang sampai 2@3 hari baru post... tp yang pasti sabtu ahad tak de langsung... korg yang masuk blog aku pun mesti nyampah... entri macam dah baca jer??? nak pinjam laptop member umah, dorg bawa p kuliah... nak p cyber... pokai aku... kena tunggu time keja juga la...

yang geram tu.. time dah ada topik... 'isi' plak takde... ala macam kita kena buat karangan masa kat sekolah dulu... cikgu bagi tajuk, pandai2 la cari isi... kalau saya, saya goreng jer... tapi entri blog tak sama dgn karangan... mmgla boleh goreng... tp kenala ada bahan2 perisanya juga... barula 'goreng pun sodap!!!' 

sebab lain... tapi jarang berlaku ialah datang malas... ni kira takde moodla... angin kus-kus menyerang... bukan takat malas nak update blog... semua benda pun malas nak buat... 

korg yang rajin update blog tu bagi la semangat kat aku ni... manala tau aura korg mai kat aku.... HEHEHE...


4 comments:

  1. tempat pling best nk dpat ide ialah.........raa2 kat mana??hehe

    ReplyDelete
  2. kalau tak ada idea nk teap apa..tepaksa lew pikirkan...;d

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis