dwatyKNY: THANK YOU SO MUCH... muuaaahhhhhh!!!

Friday, December 24, 2010

THANK YOU SO MUCH... muuaaahhhhhh!!!

SING WITH ME


We wish you a MERRY CHRISTMAS
We wish you a MERRY CHRISTMAS
We wish you a MERRY CHRISTMAS and a HAPPY NEW YEAR

wah bestnya esok krismas.... tapi wa sedey coz tak dapat balik kampung celebrate dengan member non-muslim... rindunya kat dorg... kan best kalau dapat celebrate sama2 macam dulo2... hope ur guys rayakannya dengan family masing2... THANX coz bagi saya peluang tuk meraikan hari krismas sebelum ini... 


THANK YOU, XIE XIE, ARIGATO, GRAZIE, ROMBA NANDRI, MAKASIH YA.... 
Sebutan yang berlainan tapi membawa maksud yang sama iaitu TERIMA KASIH... ucapan dimana sesiapa sahaja yang mendengarnya pasti akan tersenyum, kerana sesuatu yang dilakukan dihargai... tp itu tidak bermakna kena buat sesuatu baru ucap TERIMA KASIH.... TERIMA KASIH besar maksudnya... even kalau kita naik bas pun kita boleh ucap TERIMA KASIH pada driver... walaupun sebenarnya dia hanya melakukan tugas dan kita pun bayar tambang... tp tak salahkan coz dia dah hantar kita ke destinasi dengan selamat... 

dalam sehari berapa kali korg ucapkan terima kasih???

Aku sendiri pun jarang ucap TERIMA KASIH.... kekadang tu bila jalan2 dengan member naik keta dia... aku selamba badak jer turun dari keta... just say BYE2... bila dia dah gerak baru teringat yang aku tak ucap TERIMA KASIH coz dah hantar aku balik dengan selamat... huhu....

Hari ni sebenarnya aku nak ucap TERIMA KASIH pada beberapa org... entah mimpi apa semalam  tetiba nak ucap TERIMA KASIH.... yang pasti aku bangun lambat tadi... kelam kabut jadinya...


first sekali aku nak ucap TERIMA KASIH pada empunya 'TEKNIK BUAT BLOG' ni... coz dia dah ajar aku cam mana nak buat 'something' kat blog, yang aku tanya dia beberapa hari lalu... blog ni memang best tuk korg yang baru berjinak2 dalam dunia blog... macam2 toturial yang dia ajar dan semuanya berkaitan dengan blog... nak lawat blog ni just klik pic atas...


ke-2 aku nak ucap TERIMA KASIH kepada semua followers aku... angka dah cantek tu... 111, bulan depan pun dah masuk bulan 1, tahun 2011... walau pun followers aku tak seramai followers korg... tp korg juga la yang meramaikan followers aku... jom lawat followers bertuah aku yang ke-111 iaitu cik moon kita...

cik satio, mr n mrs amincik belutpn.satioate'tengkuyuna... yuna???
 eh cik gendon pun ada!!!..  

last but not least... to all my fans... cewah... macam artis plak ada fans... gambar2 kat atas ni sebenarnya mewakili tuan punya pic profile kat facebook... semalam, saja2 jer join friendbuzz ni... sekali result keluar... sume member yang rapat dengan aku masuk dalam list... ada yang kenal?? ker ada yang berkenan?? bisa di atur dong!!!! dorg ni sentiasa ada susah dan senang...
THANK YOU SO MUCH GUYS... muahhhhh

ucapan  ikhlas dari...

4 comments:

  1. hehehehe akak pun nak ucapkan terima kasih jugak kat dwaty sebab sudi jugak singgah kat blog akak walaupun blog ntah hapehape :))

    ReplyDelete
  2. salam

    nak ucapkan terima kasih pada awak sbb post entry ni, so saya pun kena perlu selalu ucap terima kasih kat kawan2 yg lain. :)

    ReplyDelete
  3. thanks waty... ada nama cikmoon rupanyer..hehehe~ happy blogging yaa~

    ReplyDelete
  4. kak mapiau, MLD cik moon... kasih diterima...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis