dwatyKNY: Ariel peterpan dikenakan hukuman...

Monday, January 31, 2011

Ariel peterpan dikenakan hukuman...

"dan mingkin bila nanti, kitakan bertemu lagi...
satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali...
rasa yang ku tinggal mati..
seperti hari kelmarin
saat semua disini..."
kena sangat lagu ni dengan situasi aril peterpan...

tak nak cite panjang2 coz semua dah sedia maklumkan isu panas ARIEL dengan video pornonya... siap tengok lagi ek???.. apa yanag saya nak maklumkan disini ialah berkenaan hukuman yang dikenakan terhadap penyanyi 'mungkin nanti' ini... melalui sumber BULETIN 1.30 t/hari tadi, ARIEL dikenakan hukuman 3 tahun 6 bulan penjara dan denda 25 ribu dolar....untuk keterangan lanjut tengok BULETIN UTAMA @ mana2 berita yang akan bersiaran malam ni... confirm tajuk utama...

LUNA MAYA dilihat antara yang paling sedih apabila hukuman kekasihnya dibacakan... sesuai sangat dengan lagu nyanyiannya ini dimana dia harus menunggu kekasihnya selama 3 tahun   
 
suara (ku berharap) - Luna maya feat Hijau daun

sesetengah berpendapat hukuman yang dikenakan tidak setimpal... ye @ tak... kita tunggu para pengkritik meluahkan pendapat masing2... saya pernah terbaca satu akhbar dimana sebuah puisi telah dicipta oleh mereka yang menentang sekeras2nya perbuatan penyanyi ini dengan skandalnya... 

Andai elu mau tobat
rekan band lo dan fans mendukung lo
ingat peterpan aset Bandung
elu malah nyungsep enggak karuan
lo disuruh siapa sih nyombong kaya gitu!! 

Lo lagi biang kerok godain Ariel
usaha lo bakal sia-sia
nungguin Ariel enggak bakalan bisa
akhirnya ntar lo juga masuk penjara kale

Cewek selingkuh punya suami soleh banggat
ujung-ujungnya lu 'Arisan Ariel' sama si luna
tunggu aje lo juga ntar dikerangkeng
tapi gue hargai lo mau ngaku juga
akhirnya lo sadar udeh ngumbar aurat maksiatnya
ruginya dunie wal akhirot tau 
ingat iblis muke artis di cekaldi Bandung mah.

puisi ini merujuk pada pangkal nama masing2... AArielLLunaC = Cut tari

buka dulu TOPENGmu...

2 comments:

  1. sumpah tak faham bahasa indon tu...tolong translate???hehe
    lagi satu orang baca kat al islam yang ariel ngan luna nak kena hukuman rejam

    ReplyDelete
  2. saya pun paham sikit2 jer... kalau ikutkan dalm islam zina kan hukumnya sula... @ mungkin rejam... tp entahla...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis