dwatyKNY: Award Azam Baru Dari UMAR by MAPPIAU

Thursday, January 6, 2011

Award Azam Baru Dari UMAR by MAPPIAU

salam 1 malaysia....
mulakan hari ini dengan senyuman yang paaaaaaaling manis....
dah lama saya tak dapat tag....
tetiba hari ini... kak MAPPIAU bagi AWARD...
actually AWARD ni dari EN.UMAR yang di bantai buat pada 1.1.11... 
dah hasilnya.....
TADAAAAAAAA!!!!


cantek apa.....
AWARD ini di tag dari 1 blog ke 5 blog dan akhirnya sampaila kepada saya...
perjalanan mengambil masa 6 hari...
coz, kak MAPPIAU parking lama kat blog dia... hehehe... jgn marah naaaaa

ok... satu soklan yang wajib dijawab (nasib baik 1 jer)...

apakah azam lama anda yang anda masih ingat??

adoi... satu soalan jer pun... saya rasa susah nak jawab...
sebabnya saya ni pelupa....
yang paling ingat pun.....
azam nak dapat result yang cemerlang, gemilang dan terbilang dalam SPM...
dan hasilnya... dapat la kerja yang saya tengah buat ni sekarang...

kena TAG 5  blogger.....


sebelum mengundurkan diri.... 
Dah terlanjur topik azam ni...
korg nak tau AZAM BARU saya????
klik SINI


3 comments:

  1. hehehe nak buat camne dik, dah keje tetap amatlah memerlukan komitmen ku, jadinyer terperam sudah itu tag hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe thnx menyudikn diri publish award ni :)

    ReplyDelete
  3. ala kak map... gurauan manja2...
    uyc... sama2... kita dipilih kenala hargai...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis