dwatyKNY: dapat AWARD lagi..

Tuesday, January 25, 2011

dapat AWARD lagi..

salam tuesday guys...

Lamanya aku rasa tak 'usha' blog aku ni... 4 hari 3 malam tu... ketagih punya pasal... ahad lalu balik jer dari JB, aku terus pegi usha kejap... nak lepas gian... tp kejap2 tu pun dah kena charge 2 hinggit... so, tak bolehla lama2... semalam pulak busy giler2 kena siapkan kerja2 yang tertunggak... laman2 sesawang ni terpaksala kena tolak tepi dulu... tapi hari ni, aku kena juga curi2 tulang masa jengguk my blog ni... bukan apa... 4 hari macam2 boleh berlaku.... manala tau kot2 BEN ASAHARI @ ZACK ZUKHAIRI follow aku... rugila kalau aku tak khabarkan pada semua... boleh jadi entri panas tu ... dan seperti yang ku jangka... 2 jejaka ni telah menjadi followers ku, bukan En.BEN tp En.BILLY... bukan zack ZUKHAIRI tp henry ZACKERY... okla tu... bunyi pun lebih kurang... 

okey guys.... kita beralih ke topik yang aku nak cite sebenarnya... aku nak ucap terima kasih pada 2 org gadis ni... gadis ker??? of course la gadis... sorg dah terang2 blog dia GADIS LABUAN... sorg lagi pelajar sekolah... coz, budak berdua ni dah bagi aku award... 'kalau rezeki jangan ditolak... award pulak jangan dielak'... ambik jer!!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

yang ini AWARD dari NORGADIS LABUAN tuk 
semua FOLLOWERS dia termasukla aku...
nak AWARD ni klik SINI


yang ni pulak award tahun baru dari IERA AFZU...
kenapa baru bagi??? 
apa syarat2nya???
soalan apa yang kena jawab???
berapa orang kena tag???
semua jawapan tu ada kat SINI

oleh kerana ada 2 soalan yang aku dah pernah post entri...
so, aku letakkan tajuk entri aku tu sebagai jawapan beserta linknya sekali...

1. apakah pengalaman yang memang tak boleh nak lupa yang dilalui di tahun 2010??? jawapannya di... 2010 melabuhkan tirai

2. apakah AZAM baru anda??? 
jwapannya di... nak tahu azam baru aku??? 

aku nak tag @diriku
coz, diala yang suka tinggalkan komen diawal2 kemunculanku dalam dunia blog 
pertengahan tahun 2010...

bilala aku bleh buat award macam ni????

11 comments:

  1. salam,

    wah... cantik award tu.. tahniah ye.. hehe

    ReplyDelete
  2. nanti kalau saya dah boleh buat award sendiri... saya bagi rima yer....

    ReplyDelete
  3. Trimas dwaty, awk nampak jugak sy follow awk ye. patotla awk lame x blogwalking.. x nmpk jejak pn..btw trimas sekali lagi..doakan la satu hari nnt henry zackery sefemes zack zukhairi.. leh wat team ' zack blogger ' hehe..

    ReplyDelete
  4. award yg kat bawah tuh nampak cun. ahaha, tahniah :))

    ReplyDelete
  5. henry... insyaallah... saya ah tolg promote tu

    hazari... nak ker??? ambik jer... tuan rumah tak marah, kalau takut, minta ngan tuan rumah tu...

    ReplyDelete
  6. wah wah wah...en Billy sepiceles dibuat kamu..ha3...tenkiu2 dan selamat berbloging ye :))

    ReplyDelete
  7. terima kasih sudi ambik award, 2 soalan pulak tu akak jawab.. terima kasih, kak.. terharu rasa... :)

    ReplyDelete
  8. billy... same2
    iera... dah soalan tu dah ada jwpan... link kan je la... baca2 kalau sudi...

    ReplyDelete
  9. Terima kasih kerana sudi terima award tu...

    *Norgadis Labuan ibu kepada 4 org anak gadis hehehe...

    ReplyDelete
  10. tanx dwaty =] keep blogging k..

    ReplyDelete
  11. nor... huahuahuahua....
    diriku... sama2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis