dwatyKNY: FB uncontrol?? ZUCKERBERG tekanan??

Tuesday, January 11, 2011

FB uncontrol?? ZUCKERBERG tekanan??

Benarkah seperti yang diwar2kan wahai rakan2 bloggerku sekalian... Kita hanya ada 2 bulan sahaja lagi untuk meluahkan isi hati di laman sesawang paling popular iaitu FACEBOOK... OH TIDAK !!!! aku masih belum puas lagi melayarinya walaupun aku dah tak berapa layan sejak dipertemukan dengan BLOG... 

FACEBOOK banyak membantu aku menjejaki rakan2 yang dah lama lost contact... dengan FACEBOOK jugala aku dapat berhubung dengan family yang jauh dimata kerana mereka tidak tahu yang aku mempunyai blog... mereka mengikuti semua perkembanganku dari segi kerja dan juga fizikal melalui FACEBOOK... dan di rungan komenla mereka akan memuji atau megutukku... huhuhu... untuk pengetahuan korg, kakak angkatku yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 31 disember lalu juga bertemu jodoh melalui FACEBOOK... ada jugala kenangan FB yang boleh dikenang...

aku mendapat tahu dari blogger yang mendapat info bahawa pengasas FACEBOOK iaitu MARK ZUCKERBERG akan menutup akaun FACEBOOK kerana telah mencapai tahap UNCONTROL sekaligus menyebabkan hidupnya tertekan...

aku tak sanggup nak cerita... korg bacala sendiri.... aku dah letakkan link blog2 yang membincangkan isu ini... satu jer aku nak tanya korg...korg suka @ tak suka????????


kata MEREKA.....

ada twitter tapi tak reti guna...

5 comments:

  1. salam,


    hehehe saya tak kisah fesbuk tutup ke bukak ke... saya jarang layan fesbuk... salu main game jer, tu pun dah mcm malas, sbb fesbuk kadang2 buat kita lupa tanggungjawab sekeliling... fesbuk jgk buat aku merana sbb jumpa cinta lamaaaaaa.... huwaaaaa... tension....

    ReplyDelete
  2. mudahan tak jadi la hendakknyer, sebab akak jejak kengkawan lame pun dalam fesbuk, jangan disebabkan nila setitik abis susu sebelange (haaa kan dah berperibahasa dah hahahaha)

    ReplyDelete
  3. wow... kak mappiau suka... MLD tak suka... saya berdiri atas pagar je la... 50/50... hehehe

    ReplyDelete
  4. drama je suma ni..ckit pon xcya..pk logik pon dah bleh taw..huhu..tpi ada pro n kon gak bnda ni..ats indivdu yg guna gkla

    ReplyDelete
  5. wah sorg ni plak kata drama semata2... ok kita tgu dan lihat je la ya...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis