dwatyKNY: nak tahu azam baru aku????

Saturday, January 1, 2011

nak tahu azam baru aku????

salam 2011...

welcome to 2011
first aku nak wish...
sape yang sambut birthday hari ni.... selamat hari jadi...
yang bertunang... cepat2 kawin...
yang sambut anniversary... selamat ulang tahun yang ke.......???
yang bercerai tarikh ni... bersatu kita teguh bercerai kita kahwin lagi... hehe

semalam kita dah tutup buku lama....
so, hari ini kita buka buku baru...
tutup buku 555....
buka buku 666.... hehehe

sape2 yang punya impian kat buku lama tapi belum tercapai....
dont worry... copy paste jer masuk buku baru... dan pastikan tahun ini tercapai...
chayok..chayok...


hari ini hari sabtu... 
tapi tahun baru punya pasal... 
aku nak cerita tentang AZAM baru... 
bukan cite pasal si budak 'azam idola kecil' tu ok!!!
ni ialah azam, impian, matlamat kita untuk tahun ini...

so... apa azam baru korg tahun ini???? 
nak kawen??? 
dah kumpul duit belum??? 
dah habis??
PODAH!!!! kawin koboila jawabnya...
jangan cari masalah!!! 

aku??? nak kawen???
wei... tu azam aku NO 1 tau tiap2 tahun...
dah pilih tarikh dah pun...
12 january... tapi...
tahun jer tak tahu bila... hehehe
macam pernah dengar jer ayat tu kan???

Azam baru aku NO-2... aku nak.... ermmm.... nak bagitau ker tak??? bagitau... tak... bagitau... tak yahla bagitau... malu la... kang tak jadi... org tua2 dulu kata... benda kalau tak confirm jangan cakap dulu... tu yang tak berani nak bagitau... tunggu dan lihat ok!!... nanti aku cecite juga tu... tapi benda ni tidak ada kaitan dengan soal meRISIK, berTUNANG ataupun diKAHWINkan....

Azam aku NO-3... aku nak round2 seluruh malaysia... banyak lagi tempat yang aku tak jejak especially kat UTARA... sementara masih bujang ni... nak enjoy puas2 dulu... kalau dapat laki yang kaki jalan atau dah kejanya jalan2... takpe la juga... untung nasib dapat pegi luar negara.... bestnya!!!... kalau dapatla!!! dibuatnya dapat laki workaholic... dia pegi keja cari duit... aku pegi jalan2 buang duit... hehehe... sape la lelaki bertuah tu ye???

Azam aku seterusnya... EH!!! BANYAK PULAK AZAM AKU... ermm, aku nak beli laptop... HUH !!! duit lagila jawabnya... apsal la aku tak buat jer azam nak jadi GABENOR BANK NEGARA ... confirm semua yang aku impikan  jadi kenyataan... sejak join blog2 ni la baru ku tahu betapa pentingnya laptop buat seorang blogger... pssstttt2.... sekarang ni brand apa yang terhangat di pasaran ek??? 

ok guys... buat masa ni... tu je la azam aku yang ada kat kepala aku sekarang... azam lain on the way... korg tak nak bagitau azam baru korg ker??? bagitau la!!! aku nak baca ni....

3 comments:

  1. uish..banyak tu..hehe..selamat tahun baru =)

    ReplyDelete
  2. hehehe manyakkknye, akak doakan mudahan semua azam2 tuh tercapai dik :D

    ReplyDelete
  3. igbal...thanx...
    kak mappiau... insyaallah.. amin...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis