dwatyKNY: CUTI-CUTI @ GOLD COAST....

Wednesday, January 5, 2011

CUTI-CUTI @ GOLD COAST....

dapat juga aku menjejakkan kaki ke 
GOLD COAST...
terharu ada...
teruja pun ada...
ni kalau mak aku tahu ni...
mesti bangga punya...

tak sia2 aku merantau jauh2...
dapat juga merasa jalan2 @ jimba2 kat tempat orang...
tapi, aku still ingat yang aku ni ASAL DARI KAMPUNG...

ada sesetengah perantau tu....
baru dapat kerja jauh dari negeri asal...
dah lupa DARATAN...
kalau dia naik pangkat???...
dengan LAUTAN2 sekali dia lupa...
(tapi korg tak macam tu kan???)

aku pegi GOLD COAST hari itu dengan member office...
member sorang tu bawa pakwe dia sekali...
merangkap bodyguard kamila...
so.. ada la dalam 5 orang...
tak boleh angkut ramai sangat...
nanti takde orang nak keja???

kenapa tak post kat blog?????
bukan tak nak bagitau...
hari tu tak confirm lagi...
sekarang ni dah ada bukti...
barula boleh share....

kenapa tak percaya ek???????
ooooo.... korg ingat aku saje letak tajuk macam ni...
supaya korg masuk blog aku????
meh sini aku tunjukkan gambar....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hah... kan GOLD COAST tu.....
apa???????
korg ingat aku pegi GOLD COAST, AUSTRALIA tu?????????
aku ada bagitau ker aku pegi AUSTRALIA????
rasanya takde!!!!!!

3 comments:

  1. cisss...tipah tertipu....hueee

    visit :)

    ReplyDelete
  2. eerrrkkk tertipu sudah...hahaha

    ReplyDelete
  3. eh betul la tu... goldcoast... sepang goldcoast...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis