dwatyKNY: "tolong ingatkan aku"

Monday, January 10, 2011

"tolong ingatkan aku"

pesanan buat roomateku semalam selepas AJL....
"tolong ingatkan aku, bangun awal coz baju kerja tak gosok lagi"....

pesanan buat rakan sekerjaku hari ini...
"tolong ingatkan aku, settlekan kerja2 tahun lepas"...

pesanan buat rakan blogger sekalian...
"tolong ingatkan aku, rajin2 sikit update blog dan blogwalking"...
....................................................................................................

"tolong ingatkan aku".... merupakan ucapan yang dah sebati dalam diri kita dan juga sinonim dalam kehidupan harian kita sebagai manusia biasa yang sentiasa alpa, leka dan lupa tidak kirala samada ia berkaitan dengan hal2 duniawi mahupun akhirat...

Hari ini... semua orrang sibuk memperkatakan... "tolong ingatkan aku"... ayat @ ucapan biasa tapi bernilai RM 35 ribu.... ucapan seperti selamat malamku ada kamucinta sempurnamencari konklusikebahagian dalam perpisahan pun tidak dapat menandingi tolong ingat kan aku...

sekali lagi terkelakar terlakarnya.. artis baru, yang pertama kali tercalon dalam AJL telah memenangi ANUGERAH JUARA LAGU semalam... bermacam2 perseksi persepsi yang saya dengar hari ini... patutkah, wajarkah, ANA RAFALI menjadi juara... terimala jer la... kerana AJL semalam telah diadili oleh juri2 profesional...

Apa yang menarik semalam... pentas FUH mantap beb... persembahan artis2 pun semua yang terbaek... pengacara juga tidak ketinggalan...

ayat yang tak boleh pegi der tak boleh blah der...
what is your name???
my name is faizal...
who is FAIZAL????
Faizal is MAIL...
KAHKAHKAHKAH

mari kita saksikan persembahan terbaik dari FAIZAL TAHIR... hanyut

6 comments:

  1. salam

    tolong ingatkan aku.... bahawa tajuk kita ari ni sama... hehehe
    cool....

    ReplyDelete
  2. hehee.. tlgg2 .. jom tgk entry sy .. :D

    ReplyDelete
  3. hahahaha memang akak gelak guling2 malam tadi tau bile dengar dialog elly ngan faisal adoiila lawak tu la, sempoi jer dieorang tau hahaha

    ReplyDelete
  4. MLD.. tu yang ingatkan tu tajuk sama..
    zacky... mesti lawat punya...
    kak map... saya siap gulimg2 lagi...

    ReplyDelete
  5. faizal is MAIL.. huhuk..
    klaka je.

    ally is KANDAR..

    hehek.

    ReplyDelete
  6. dua2 org memang tak leh jumpa... hikhik... to kalau dorg tak de tak best la... kalau farah ada mesti lagi best kan????

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis