dwatyKNY: cara nak letak LINK pada follower pic...

Friday, February 18, 2011

cara nak letak LINK pada follower pic...

Dari hari tu lagi... aku nak buat satu entri iaitu
mencari follower ke 200!!!!
tapi tak sempat nak post entri dah sampai pun dia... 
yakni follower aku yang ke 200...

sempena hari jumaat ini.... 
aku ingin merealasasikan nawaitu@niat aku
untuk post entri berkenaan follower bertuah ini...
macam korg juga...
aku pun suka menghargai mereka2 yang sudi jadi my followers...
macammana nak hargai????
hah... orang kata kalau nak buat sesuatu ikut kemampuan..
so, kemampuan aku ialah  promote blog dorg....
macam yang korg selalu buat juga....

ok guyzzz....mari kita berkenalan dengan blogger ini.....
nama diberi AREZ RAZIN,
lawo nama dia.....
selawo header dia.....
sape2 yang nak buat lawatan mengejut tu...
klik jer pic header kat bawah ni.....


dah alang2 aku promote follower ke 200...
mari aku kenalkan sekali  dengan follower ke 201 plak...
baru adil...


seorang jejaka....
hensem ker tak???
korg masukla blog dia... tengok sendiri...
nak selidik status dia pun boleh....
tp aku tak jaminla dia ada letak ker tak...
shakiddo  ni dah ramai pengikut...
kalau banding dengan aku....
berkali2 ganda bezanya....
next blogger yang aku tunggu ialah follower ke 222
kita tunggu sape yang kena!!!!

...........................................................................................................

ok kita kita ke topik yang sebenarnya....
korg tau tak kenapa aku letak dekat bahagian followers ayat macam ni....


'partners.. tinggalkan link ye!!'
aku tujukan kepada semua followers...
supaya senang aku nak follow...
sebabnya... ada 'sesetengah' blogger yang follow aku...
bila aku nak follow dia balik...
yang keluar pic macam kat bawah ni....

blogger ni tak wujud, so tak yah cari!!! 

aku cari link dia takde....
aku cari kat shoutbox pun nehi!!! juga takde
komen??? takde maknanya....
adoi!!! ni yang aku malas ni....
terpaksala aku guna khidmat pak google untuk mengesan jejak....
kalau yang SENANG cari, TAKPELA....
kalau yang SUSAH nak cari, NASIBLA....
jangan kata aku tak nak follow plak...

so... untuk pertama kalinya...
aku minta sangat2 kat korg2 yang nak follow aku tu...
tinggalkan link anda....
ada banyak tempat... shoutbox boleh, komen pun boleh...
yang dah follow tu plak... cuba check balik...
kalau still keluar macam pic kat atas ni...
tolongla letak link korg....

meh sini aku tunjuk cara2nya....

first... korg follow dulu satu blog....
blog aku pun boleh!!!! hehehe
nanti akan munculla pic korg macam kat bawah ni kan????

klik pada options yang terletak dibawah nama korg...

pastu... pilih site settings.....

nanti keluarla page macam ni palk....
klik Add links untuk letak link korg.....
berapa banyak blog yang korg ada... letak la semua...'tada masaalah!!!'

hah!!! kan senang sape2 nak masuk just klik pada LINK....

selamat mencuba dan selamat bercuti.....

4 comments:

  1. wahhh..
    setuju sesangat...
    akak pun kena gak tadi..tak leh nak folo diorg balik..acane..haihhh..

    ReplyDelete
  2. sme2..cipapon mghdpi mslh yg sme:)hm,,cipa dtg bwk award~amek tau!

    http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

    ReplyDelete
  3. fuuuhh.... terror laaa dwaty!! caiyok. rajin2 laa blogwalking ywa.. :) masuk jugak blog kid yea.. thanks!!

    ReplyDelete
  4. @ nurkass n cipa.... tu yang bagitau tu...

    @ kid.... sama2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis