dwatyKNY: nuffnang + heartbeat = MASYUK!!!

Wednesday, February 16, 2011

nuffnang + heartbeat = MASYUK!!!

salam sume....

hari ini aku nak share something dengan uoalls...
something about money!!!
maybe ada yang dah join/register pun...
maybe ada juga yang dah tahu tapi tak berminat...
tak terkecuali yang tak tahu menahu langsung....
sebabnya, bila aku masuk kat blog2 korg...
jarang pulak aku jumpa banner ni....
ker aku yang tak perasan... aku tak tau la... almaklumla aku ni rabun!!!
so, sebab aku dah tahu aku nak bagitau kat korg la ni...
aku dapat tahu benda ni pun dari Shinju Lala masa aku berlari2 di BLOGLARIAN...

kepada bloggers sekalian...
korg buat blog coz nak share apa yang perlu di share..kan????
dah terlanjur ada blog tu.... 
apa salahnya gunakan blog tu untuk dapatkan side income...kan???
selain nuffnang...
ada 1 lagi cara kita boleh buat duit dengan BLOG iaitu...heartbeat

oleh kerana bidang NUFFNANG dan
HEARTBEAT ni berbeza... bukan persaingan...
so, ia tidak akan menggangu status NUFFNANG korg
aku sempat baca komen dekat blog Shinju Lala ni..klik pic sebelah untuk besarkan>>>>>


pendaftaran percuma dan cara2nya sangat mudah..

nampak tak banner macam ni yang ada kat atas blog aku...
korg kena la klik tuk masuk....

pastu, masukkan email korg  dekat kotak sign up....
(klik pic tuk besarkan.....)


kemuadian... korg kena create acount sendiri dulu....
(klik pic tuk besarkan)


ini la form yang korg kena isi
(klik pic tuk besarkan)

lepas isi form, nama korg akan keluar dekat bahagian atas sekali...
 pastu klik Join HB!Affiliate...

nanti akan keluar page macam ni....
kat page ni ada diterangkan tentang HB!Affiliate
untuk register HB!Affiliate korg kena turun ke bahagian bawah....
cari 'Start making money today'....
 macam pic kat bawah ni...

kena isi form ni pulak...
korg boleh pilih sama ada nak dibayar melalui cheque..
atau pun terus ke akaun bank korg....
kalau takut nak bagi Acount NO... baik pilih cheque sahaja...

dah settle semua... masuk ke bahagian GET A CODE...
untuk dapatkan jenis banner yang korg nak letak dalam BLOG korg....
boleh letak kat mana2 yang korg suka... terpulangla...
yang penting senang org nampak dan klik....
RM 0.04 untuk setiap klik... 

aku just ingin BERKONGSI apa yang aku tahu dengan korg...
tiada paksaan kalau tak nak join....
selamat mencuba dan....
SELAMAT MENAMBAH INCOME!!!!

aku bukan tamak!!! tapi kalau ada peluang aku rembat jer!!!

5 comments:

  1. thanks for this info :) nak try jugak lah.. :D

    ReplyDelete
  2. cubala cik ruby... saya pun tgh cuba gak... nanti tgk income cammana... tp apa2 pun NUFFNANG tetap NO 1.....

    ReplyDelete
  3. cik abg kata stay 4 1 only...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. takpela... dhia kenala ikut ckp suami.... hehehe

    ReplyDelete
  5. haha..cik dar..i torai ek..kalau x jd i cr u huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis