dwatyKNY: NUFFNANG nak angpow!!!

Wednesday, February 2, 2011

NUFFNANG nak angpow!!!

Pagi tadi aku jenggukla akaun NUFFNANG aku jap...
dah lama juga aku tak check...
manala tau dapat dividen akhir tahun ker... hehehehe
tapi.... hampa!!! tak gerak2 pun angka tu.....
dari bulan lalu macam tu juga.... huhuhu

so, bersempena esok tahun baru cina....
sudila kiranya NUFFNANG bagi angpow kat blogger2 ni...
tak dapat angpow dapat BE pun jadila....














sebut pasal angpow....
teringat plak kat adik aku...
tahun pertama dia dapat angpow dari tokey dia RM 2.00...
HUAHUAHUA... aku gelakkan dia...
"manyak kudukutla tokey ni"
maybe sebab dia kerja baru 2 bulan kot...
masuk tahun ke-2... dia dapat RM 28.00...
ada peningkatan!!! tapi apsal tak genapkan RM30???
nak tahu apa tokey tu cakap????
"last year lu sudah dapat RM2 maaaa!!! ini tahun wa kasila RM28 ....
 jadila RM30!!!!"
HUAHUAHUA... aku gelakkan dia lagi...
tak sabar pulak aku nak tahu tahun ni dia dapat berapa...

masuk tahun ni dah 2 tahun aku tak keja dengan tokey cina....
rindu pulak aku dengan my ex-bos aku tu.... Mr. C*** Hock Kong...
tapi rasanya aku lagi rindu dgn dia punya angpow... hehehe
my ex-bos ni tegas orgnya... dia mengamalkan "DASAR PANDANG KE TIMUR"..
semua dia nak ikut cara JEPUN... 
sekali dia marah muka merah!!!
macam2 yang dia sebut....termasukla... 'ci**i'
geram punya pasal....
kami pun tukarla nama dia jadi Mr. C*** King Kong... hehehe
tp, dia marah pun aku still solute kat dia..

kepada yang menyambut Chinese New Year... 
wishing u happiness, prosperity and longevity














5 comments:

  1. huhuh dari dulu sampai skrg saye taktau (x phm) nuffnang nie ape....

    ReplyDelete
  2. janganla ckp macam tu.... sikit2 lama2 jadi bukit... yang penting teruskan berblogging....

    ReplyDelete
  3. betul tu, sedikit2 lama2 bukit..sabar menunggu angka tu berubah!

    ReplyDelete
  4. xpe2.. nanti banyak r duit dapat 2 =)

    ReplyDelete
  5. yang penting kenala register dulu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis