dwatyKNY: meh tengok ROBOT LUMBA LARI...

Monday, February 21, 2011

meh tengok ROBOT LUMBA LARI...

salam MONDAY BLUES to all of u....

hari isnin @ hari satu seringkali dikaitkan dengan 
hari yang paaaaaaaaaaling (6 harakat) malas....
aku hari ni pun ada agak keMALASan sedikit nak pegi kerja....
sebabnya, semalam aku 'terlewat' tidur...
so, bangun pagi tadi pun mata rasa berat jer....
dengan gaya 'lalok' aku pegila menghadap cermin....
aku tengok cermin... mata aku dah sebijik macam kungfu panda!!!
aku gagahkan juga kaki ke bilik air....
yelah!!! duduk rumah pun nanti lagi MALAS...
daripada aku 'berMALAS2 MALASan' kat atas katil....
baik aku pegi keja dak???....
lagipun hari ini ada 'urusan rasmi kerajan' yang perlu aku laksanakan....
ni la perangai aku.... tak suka tangguh kerja.... 
orang lain aku tengok ok jer!!!! (ni puji ker apa??)

aku nak 'cuci mata' kejap....
dengan harapan 'mata panda' aku ni akan hilang....
aku harap video ni boleh membantu!!!!!
jom tengok sama2....


alalalala.... tomei... tomei... tomei...
robot pun dah pandai marathon????
yang tak tahan tu... time robot 'osaka' ni tengah warming up
comel sangat....

pengajaran nya disini...
marila kita sama2 mengamalkan 'DARAS PANDANG KE TIMUR'
first sekali... buangkan sifat MALAS....
manala tau boleh cipta satu robot untuk dijadikan bibik!!!!
tapi, kalau ada 'ROBOT bibik'... bukan lagi MALAS ker??????

7 comments:

  1. hahaha..comel sgt robot tu wat warm up..

    ReplyDelete
  2. @ cik moon... tu lapasal... comel sangat... hehehe

    ReplyDelete
  3. hehe..malas ni..suruh robot comel tu je la..! hik2

    ReplyDelete
  4. kalau robot jadi bibik best juge ~~

    ReplyDelete
  5. @ mira... sampai hati ker suru robot comel tu..

    @ hazari... robot jadi bini nak???? lagi best!!! hehehehe

    ReplyDelete
  6. x faham kaitan entri malas ngan video robot tu @.@ hee.. macam ade salah taip je.. dasar kan sebenarnye? ke bukan.. huu

    ReplyDelete
  7. @ kay... maksudnya.. kita janganla malas2... cuba tgk negara jepun... dorg kan lebih berdisplin... bangun awal pegi kerja... semua kena cepat... sekarg tgkla negara dorg kan cepat maju kedepan... boleh cipta robot marathon lagi... hehehe... kita ambil yang positif je la... kan3????

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis