dwatyKNY: your lucky NO is 3, baby gurl...

Monday, March 14, 2011

your lucky NO is 3, baby gurl...

salam N good afternoon to all of u....

dipendekkan MUKADIMAH......... entri yang aku nak share hari ni ialah......  LAWATAN ke HOSPITAL... bulan ni dah 2 kali aku buat lawatan ke hospital.... aku ni ALERGIK dengan bau2an hospital... tp disebabkan pesakit yang aku nak lawat ni dah aku anggap seperti saudara sendiri... aku jejakkan juga kakiku ini... 

lawatan pertama masa dekat kampung... pesakit adalah kakak angkatku yang di tahan di wad kerana kekurangan air.... dia ni jarang sakit, tu yang terkezut bila dapat tahu dia masuk hospital... rupa2nya PEMBAWAKAN BUDAK.... yelah!!! terkono penyakit 'BUATAN ORANG'... HEHEHE

lawatan ke-2, semalam di HKL... pesakit adalah my ex-roomate (mrs.N) yang dimasukkan ke hospital juga kerana 'TERKENA BUATAN ORANG' tp yang ni bukan disebabkan pembawakan budak... coz BUDAKnya dah keluar... BABY GIRL BORN!!!... tu yang datang melawat... hehehe... 

seminggu sebelum bersalin... member aku ni ada datang rumah... borak2la dgn housemate aku sementara tunggu hubby dia datang ambik...


cik M  : bila tarikh due kau???
mrs N : 18 mac ni....
cik M  : selalunya kalau FIRST baby mesti lahir seminggu lebih awal...
mrs N : ye ker??
AKU : kan best kalau baby ko lahir 13 mac 2011...(suka hati aku jer...)
cik M: ada apa dengan tarikh tu???
AKU : takde pe2... just tarikh tu ok apa!!!! 13.03.11...



DAN pagi ahadnya(semalam) aku terima MESEJ dari LAKI mrs N... 
baby dah lahir... 


hah!!! KAN MASIN MULUT AKU... baby lahir 13.03.11... 
baby dengar kot apa yang kami bualkan hari tu... 
bukan tu saja... 
baby ni lahir 35 minit sebelum pukul 3 (2.25pg)... 
org luar pertama yang datang melawat aku + 2 org member office = 3 orang...
si ibu ditempatkan di TINGKAT 3, KATIL 33.... 
bill hospital pulak dengarnya RM 3 ... 
nasib baik tak KEMBAR 3... hehehe, 

sebelum makcik2 ni balik.... baik aku berak dulu....
boleh tolong basuh!!!! hehehe 
eh!!! banyaknya tangan!!!! waaaaaaaaaaaaaa!!!


baby gurl (nama baby minggu depan baru tau) semoga baby membesar menjadi anak yang soleh dan wanita yang sebaik UMImu....AMIN

9 comments:

  1. @ WIDA... masa aku yang snap pic baru dia senyum... hehehe

    @ cklah... apa??? angelina jolie??? mesti mak dia bangga bila ada org kata anak dia angelina jolie... hehehe

    ReplyDelete
  2. kawan dah ade anak.. cik dwaty bile lagi?? hee.. pape pun memang comel r baby ni.. semoge besar jadi anak yang soleh.. amin =)

    ReplyDelete
  3. tahniah kat mama dia! alo comel!!!!
    tulus rindu kat adik saudara tulus. masa mak cik pantang kat kampung tulus hari2 jaga baby tu. sekarang ni rasa rindu sangat!

    malam2 kalau dengar bunyi kucing mesti teringat kat adik saudara org! hehe....

    ReplyDelete
  4. @ kay... insyaallah, dah sampai seru, ada rezeki... adala tu... hehehe

    @ TS... samala kita... adik kecik tak de... so anak org la jadi mangsa kan..

    @ pencacai alim... bukan saya tau... tu anak kawan.. pe2 pun thanx...

    ReplyDelete
  5. eee...beshnyeerr!! bulan ni ramai yang dapat baby kan..tetibe xsaborr tggu baby sendiri next months!! neway...comey sih baby ni..

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  6. @ WEIDA... tahniah bakal jadi ibu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis