dwatyKNY: sape nak ikut balik KK???

Wednesday, March 2, 2011

sape nak ikut balik KK???


perjalanan penerbangan jauh lama tak ku rasa
kerna hatiku meloncak sama
ingin berjumpa sanak saudara
yang selalu bermain dimata

balik kampung... oh oh oh 3x
hati girang...

wah bestnya!!!!!
petang ini aku balik kampung....
so, maksudnya...siang aku kat putrajaya, malam karg aku kat KK..
setelah 6 bulan tak balik.... rindu gila....
rindu nak peluk mak...
rindu dgn member2
rindu nak drive my viva elite
rindu nak pegi PULAU...
rindu nak makan IKAN UJI RASYID (ikan lolong)
pendek kata...rindu serindu-rindunyala...

nak minta izin balik awalla petang ni... siap2...
pastu pegi P.SENTRAL naiK ERL ke SALAK TINGGI..
baru naik bas ke TERMINAL LCCT..

harap2 sempat check in dan...
harap2 sume beg2 aku tak sampai 7kg!!
mampus aku kena bayar RM40.00 kalau terlebih sudah!!
taula tiket aku pergi balik just RM27.00 (jangan jealous)
hehehe..

so, guys... maybe dalam seminggu ni aku tak update blog...
yang datang bertandang tu... tinggalkan link k...
kalau ada masa aku balas kunjungan korg...
kalau dekat TRAFFIC FEED korg tertera...
a visitor from KOTA KINABALU...
akula tu!!!!(macam aku sorg dari kk)

last but not least...
SAPE NAK IKUT????
kita jumpa di AIRPORT...
SAPE NAK OLE2????
angkat laptop....
OPSSSS lupa plak!!!... balik pun tak boleh lebih dari 7kg!!!
tp, mak aku... entah apa2 yang dibungkusnya suru bawa balik..
masakan mak la!!!! hehehehe

nak pegi BUKIT KOKOL....

10 comments:

  1. wuuu mggu dpn aku g kk...ada kursus di sana...

    ReplyDelete
  2. wah...awak org KK yer...last year bulan 7, saya dah pegi sana...mmg best sgt kat sana...teringin nak kembali ke sana...nak makan lokan bakar dan minum kelapa bakar...ah...bestnya memori indah di Sabah...

    salam dear, thanks drop by my blog n be my follower, dtg sini nak follow balik...

    nak bgtau neh, sis adalah follower bertuah saya, follower yg ke 300...ada something special utk u sis...nnt ptg ada n3 khas utk u...tunggu pas kul 2 ptg ye...

    jaga diri bebaik masa nak balik kg nnt...

    ReplyDelete
  3. wow! selamat balik kg ya! take care...

    ReplyDelete
  4. Wah!!! seronok yea blk jumpa family..jgn lupe ole2nye yea Dwaty...heheheh

    ReplyDelete
  5. wah!! sampai akak pun same teruja bace entri balik kampung ko ni dik ehehe. Lame betul ko tak balik yea. anyway akak ucapakan selamat bercuti yea.

    jage diri :))

    ReplyDelete
  6. @ NOR... kalau terjumpa tu, tegur2 la ye...hehe

    @ WAHIDA... thanx tuk N3 khas tuk saya... jgn lupa gitau ek kalau dah buat...hehehe

    @ HANIS... mesti dari jepun kan... best!!! take care tu u too..

    @ CIK SUE... insyaallah...

    @ kak MAPPIAU... ingat akk je yang nak bercuti... saya pon... hehehehe... suka baca N3 akak bercuti ngan hero2 akk...

    doakan saya selamat sampai dan selamat kembali...

    ReplyDelete
  7. owh balik kk.. tapi betul ke kota kinabalu?? ntah2 kuala kubu je x.. =P kk ade ape ye.. nak souvenier 1 !! ^^

    ReplyDelete
  8. @hazari.... Yup cuti.. Nanti aku lwt blog kamu sume2 d kk ya.
    @kay... Kota kinabalula.. Tak caya? Cuba teka aku kat mana? Lcct la. Flight delay plak tu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis