dwatyKNY: BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK2 SAT

Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK2 SAT

segmen Abg ben lagi.... segmen yang aku suka plak tu... dah lama nak buat entri macam ni.... tapi asyik terbantut je... tarikh tutup MALAM ni... so, MESTI JOIN!!!!!




APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT
 DAN KENAPA???


Ni la antara my FAV KARTUN masa kecik2 dulu...


ANAK2 SIDEK....


mula2 tu baca komik dia jer... tapi tak semua keluaran dapat baca... 
kekadang tu terpaksa pinjam dengan member yang MAMPU beli... 
tapi bila dah masuk tv.. seronok tak terkata!!!.. 
suka sangat tengok gelagat MISBUN dan 
karenah adik2nya... 


DRAGON BALL


Kartun ni aku tak boleh lupa... sebab kartun ni la aku ponteng kelas tambahan... 
yelah, kalau tak silap disiarkan setiap hari sabtu dan ahad pukul 8.30 pagi...
 ahad tu ok lagi.. tapi sabtu susah sikit... 
kan selalu ada kelas tambahan... so, dragon ball punya pasal, 
aku sanggup tak datang kelas semata2 nak tengok cite kartun ni... hehehe... 
satu yang aku tak boleh lupa bila... sape2 yang cakap  "sebenarnya....." ... 
kami pun sambungla..."dragon ball ada tujuh biji semuanya".... hahaha... 
tak boleh lupa!!! budak2 sekarang yang nak tengok kartun ni... 
boleh layan di NTV7 setiap hari sabtu.... 
pukul bape??? buka la tv tu awal2 pagi... confirm ada!!! hehehehe


SLAM DUNK


korg mesti gelakkan aku kan... yelah budak pompuan tengok cite ni... 
ada aku kesah korg nak gelak... kalau korg nak tau aku tengok cite ni berulang2 kali pun aku tak bosan... suka tengok gelagat si HANAMICHI .... 
kartun ni mula ditayangkan masa aku sekolah menengah lagi... 
lagu soundtrack kartun ni pun BEST GAK....




APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK


POKEMON


kau memang COMEL pikachu... 
tapi aku tak tau la kenapa aku tak leh layan cite kau ni...
 aku lagi rela pegi main getah dengan batu seremban dari tengok cite ni....


NARUTO


kartun ni aku paling menyampah tengok!!! serius aku tak suka kartun ni... 
entah kenapa???? yang aku tahu aku tak suka !!!! 




Jika aku SUPERHERO , AKU NAK JADI


VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVV
VVVVVVVVV
VVVVVVV
VVVVV
VVV
V




DETECTIVE CONAN

TP nak yang versi besar punya, tak nak yang kecik ni...
bolehla aku tolong selesaikan masalah2 
RASUAH yang semakin hangat melanda!!!
hehehehe...




DETECTIVE

18 comments:

  1. detective conan... ni mesti suka kerja2 menyiasat ni... ;p

    ReplyDelete
  2. suka cerita anak2 sidek jugak
    salam eja nak tanya soalan kt abg ben klik la kalau setuju
    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/nak-tanya-soalan-kt-ben-ashaari-kalau.html

    ReplyDelete
  3. Assalam dwaty...
    Dalam byk2 kartun akak cuma suka det.canon jer...1 family suka kartun tue...

    ReplyDelete
  4. best ...minat seme kartun tu:)

    ReplyDelete
  5. saya lain dari awak..minat pokemon dan naruto..hehe.

    ReplyDelete
  6. thanks komen di blogku..

    nak jadik detektif? wah.. ley tempah awal2 x nnty ? hehehehe.. ^_^

    ReplyDelete
  7. dtg jenguk sini bawak sotong garing nak tgk detektif conan
    http://tanggadomino.blogspot.com/2011/04/nasi-lemak-sambal-sotong.html

    ReplyDelete
  8. hahaha...coolll..
    sailormoon tak minat ke??

    ReplyDelete
  9. slalu tersasul sebut d.canon..canon k conan erk??

    ReplyDelete
  10. salam kenal.. dtg dari blog abg ben.. har har har

    ReplyDelete
  11. wa... detective conan..~ suke3.. :D

    ReplyDelete
  12. conan comel dan bijak tau,
    kite lagi suka sinichi, ensem~ kesian ran kan, hehe =)

    ReplyDelete
  13. singgah dr blog abg ben!! :))

    ReplyDelete
  14. saya memang suka tengok cite menyiasat @Shafa...@EJA pun suka anak2 sidek??? saya dah tinggalkan komen.. sebab conan best kan @Cik Sue.. tak sangka minat kartun yang sama ngan @Aina... ler @afiqazizan minat pokemon??? ok no komen!!!..@Mira Zali nak booking saya ker?? no hal!!!

    ReplyDelete
  15. nak sikit sotong garing @CIKU... minat gak silormoon @aienna.. d.conan la @Fuuyooh, sebut betul2...saya tau @zacky ~786~ pun suka DC kan??
    sinichi yang mana 1 @kAmi dAn mEreKa!!???.. singgah jgn tak singgah @azi nur... by the thax sume...

    ReplyDelete
  16. masa kecik2 dulu suka tengok saber rider...hem korang tak sempat kot...;)

    ReplyDelete
  17. conan yg dah besar tu hensem kan kan. hehee XD

    ReplyDelete
  18. tak sempat tengok Sham

    sebab tu la saya pilih yang besar Ainnur Afiffah :).. yang kecik ni budak.. tak nak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis