dwatyKNY: follower bertuah NO.444... tapi, kenapa nak masuk blog TULISANBOGEL, tak dapat???

Thursday, April 28, 2011

follower bertuah NO.444... tapi, kenapa nak masuk blog TULISANBOGEL, tak dapat???

happy thursday guys... 

hari ni aku tak nak cite banyak2... 
terlebih cerita kang batal plak puasa aku... hehehe
FIRST aku nak perkenalkan follower bertuah aku yang ke...
 444


disebabkan dia CEPAT... so, diala yang DAPAT...
dapat apa???
dapat review dari akula...

nama melayunya.. AMALINA...
nama om putihnya plak.. AREMELYNA...
blog yang sedap mata memandang dan tak banyak widget...
so, rugi kalau tak singgah...

"i'm just me and thats all I can be..no more,no less and no 2nd guess. i laugh . i love . i live . i cry.. some day i'm funny others im not.. sometimes i'm in overdrive and i can't stop.. you may not like me.. but thats ok! this is me and this is how i'll stay"

nak tau lebih2... korg terjahla sendiri...



SETTLE

.........................................................................................................................


NEXT...

AKU ada sedikit... 
Pengumuman merangkap pertanyaan
semalam aku masuk blog yang kat bawah ni...
korg mesti kenalkan dengan MyKHALIS...
banyak cite best2 kat blog dia ni...
tapi bukan itu yang aku nak cerita...


 tengah aku terjah blog MyKHALIS ni... 
aku terjumpa dengan blog si gadis manis ala2 jepun  Miss Shikio...


selongkar punya selongkar.... 
terbaca plak entri yang bertajuk.....


dan seperti biasa.. dengan selambanya aku komenla apa2 yang patut...

esoknya iaitu semalam...
tuan punya blog... si Penulis bogel ..
yang mencabar Miss Shikio review pasal blog dia...
tinggalkan komen kat shoutbox aku.... dia kata....


dah org tu jemput... so, aku pun dengan senang hati bersediala tuk menerjah...
manala tau kot2 berkenan, boleh la aku tumpang sekaki sahut cabaran...
unfortunately... bila aku klik LINK Penulis bogel ni...
yang keluar...


kenapa jadi begini????

pelik bin ajaib... blog lain ok jer aku masuk...
tak taula kalau office aku dah BLACKLIST semua web yang ada unsur2 LUCAH...
walaupun hanya pada 'nama@perkataan'.. HUHUHU

kepada Tuan bogel... bukan ku tak sudi menerjah blogmu..
tapi setiap kali aku klik... ERROR..
belum KLIK pun dah ERROR.... hikhikhik

korg yang kenal dan boleh terjah blog kat bawah ni...
tolong sampaikan pesananku(diatas) kepadanya... 
dan KIRIM SALAM la kat dia sekali...

http://tulisanbogel.blogspot.com/



aik??? bukan aku kata tak nak cite banyak2 ker???

13 comments:

  1. salam ,
    bahaya gak pakai url yg camtu .. kekeke :P

    ReplyDelete
  2. saya dapat masuk blog tulisan bogel tuh..arap2 dia jangan jemput saya sudah..x nak ar review2 blog orang..

    ReplyDelete
  3. hahha.. maknya? khalis semakin glemer ke? takderla..gurau2..

    ReplyDelete
  4. xley masuk sebab umo xcukup 18thn lagi tu..kahkahkah

    ReplyDelete
  5. dah mcm x ada nama lain deme nak bubuh erk...Bogel pun jadi alahaiii...

    ReplyDelete
  6. @Ajeyy Rawk.. bahaya belakan kira tapi ramai yang nak..

    @Syuxer... saya kena pegi cyber kot baru boleh masuk... ada sampaikan pesanan saya tak???

    @mykhalis kan suka terjah blog saya yang tak seberapa ni... so, mestila tolong promote... hehehe

    ReplyDelete
  7. @Zura.. entah la... cheq pun tak tau... zura pun tak leh masuk ker???

    @Prince Halilintar... mana tau saya tak cukup umur lagi... kahkahkah

    @Cik Sue.. lain org lain caranya... dah dia nak nama cam tu... tu yang nak masuk blog tu... nak gak tau apa yang speacial sangat...

    ReplyDelete
  8. hye dear!! thanx sangat coz review blog sy yg tak seberapa tu... terharu..T_T

    ReplyDelete
  9. semua glamer-glamer. khalis memang glamer hihi

    ReplyDelete
  10. waaa..~ hebat.. hehe.. tahniah...
    truskn berblogging k.. :)

    ReplyDelete
  11. ye syg..@~...AmALinA....~... sama2

    tau tak pa.. nanti KHRLHSYM...pun popular gak...

    awak pun sama zacky ~786~

    ReplyDelete
  12. knapa perlu berbogel..haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis