dwatyKNY: aku ada BAKAT@ANUGERAH.... KAU ada??

Wednesday, May 11, 2011

aku ada BAKAT@ANUGERAH.... KAU ada??

salam dan selamat pagi semua.....

mulakan hari ini dengan senyuman...
hari ni MOOD aku dah OK sikit...
kenapa aku ckp macam tu????
coz semalam MOOD aku very the moody...
aku mendapat khabar yang aku sendiri tak pasti...
tapi cukup membuatkan aku terkejut...
khabar apakah itu???.... malas aku nak pikiaq!!!
kalau itu yang terbaik... aku terima...


setiap pagi seperti biasa... aku akan buka radio...
kalau sebelum ni aku layan HOT FM... 
hari ni aku nak beralih arah ke SINAR FM... MUZIK RETRO TERBAIK...
DJ yang bertugas pagi2 ni macam biasala...
kak ENGKU and the geng...
tapi, konti kedengaran agak MERIAH dengan kehadiran tetamu..
siapakah tetamu jemputan itu??? ler SEPAH rupanya... i like!!!


SEPAH is my fav MAHARAJALAWAK...
dengan kreativiti dan bakat yang mereka miliki.... 
aku harap dorg akan menang!!! hehehe...


bercakap tentang KREATIVITI dan BAKAT...
 kedua2nya merupakan anugerah yang di berikan ALLAH swt...
so, jangan sia2kan bakat tu...
macam aku... aku pun ada bakat buat lawak.... 
tapi, aku alergik sikit perform depan org... gigil beb!!
tu yang tak masuk Rajalawak... hehehe
menyanyi pun aku reti juga...
tapi just tuk menghiburkan diri sendiri tu bolehla....



apa yang menyedihkan ialah...
apabila bakat yang ada... disalurkan ke jalan yang tak betul...
sebagai contoh MAT REMPIT.... 
kalau dah teror sangat bawa motor laju2... lumbala dekat litar... join tournament..
kan untung kalau menang... tak menang pun sekurang2nya dapat pengalaman...


aku menyampah nak letak gambar mat rempit... layan yang ni lagi best...


sekarang ni dah macam2 rancangan realiti tv yang ada tuk kita tunjukkan bakat...
cuma aku harap kalau la boleh buat satu rancangan seperti...
AMERICA'S GOT TALENT versi MALAYSIA...
kalau tengok dekat you tube... rasanya ramai yang berbakat....
macam video kat bawah ni...
seorang gadis dari Taiwan... dianugerahkan kecantikkan...
seksi??? of coursela... lagi mau tanya...
dia juga dianugerahkan bakat bermain pelbagai alat muzik...
yang membuatkan aku kagum dengan gadis ini ialah...
dia boleh bermain 3 jenis alat mizik dalam masa yang sama....
tak percaya???? tengokla sendiri...





kalaula nanti ada MALAYSIAN's GOT TALENT...korg nak masuk tak????  

8 comments:

  1. saya malu la nk masuk..emm bakat untuk dipakai sendiri je spt mengait,menjahit ;P

    ReplyDelete
  2. aku pun ada bakat menyanyi, tapi aku malas la nak masuk ujibakat bagai, sbb aku takut nnt Yuna susah nak carik mkn lak...ahaks!!

    ReplyDelete
  3. Semua org berbakat. Hanya diri sendiri yg tahu tapi penilaian org lain kena tengok.

    ...gambar ganti mat rempit tu kelakarlah...

    ReplyDelete
  4. skrg ni mcm2 rancangan dibuat dan xdinafikan ramai org yg mempunyai bakat yg unik..tapi mcm kate dwaty salurkan pada jln yg betul dan baik kan..

    ReplyDelete
  5. bakat dan kelebihan seseorang tu berbeze2 kan...
    kdg2 pandai akademiknyer..tp belun tentu pandai uruskan kehidupan dgn baik...
    huhu ;p

    ReplyDelete
  6. aku ada bakat jadi pengkritik tetap jer.. hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis