dwatyKNY: dah setahun rupanya aku jadi BLOGGER

Monday, May 23, 2011

dah setahun rupanya aku jadi BLOGGER

Assalamualaikum dan salam sejahtera... 


17 mei lalu genap la setahun aku berBLOG... agak terlewat sedikit untuk aku khabarkan pada semua... coz aku terlupa tarikh sebenar... yang aku ingat aku register blogspot pada bulan Mei tahun lalu sama ngn WAHIDA... apa yang membuatkan aku tak sangka ialah aku boleh bertahan sampai sekarang... ni semua berkat dari sokongan korg la yang sentiasa datang bertandang tak kira masa dan tempat... ewahhhh... dah macam ayat bodek la plak... hehehe... tapi betulla... KOMEN2 yang korg tinggalkan tu la yang menaikkan semangat aku untuk terus berblog..


Selama setahun jagung berblog... macam2 ceritera yang aku dan korg dah kongsikan bersama... kalau sebelum ni aku menjadi org terakhir mengetahui 'sesuatu'... tapi sejak berblog ni... aku menjadi org pertama mengkhabarkannya pada member yang lain... coz  entri2 korg yang aku dah baca dan aku khabarkan pada dorg, maklum balas yang aku terima berbunyi... "ler yer ker???"... dan selalunya ia berkaitan dengan gosip artisla la... KAHKAHKAH...


So far.. aku masih belom terima kritakan2 pedas untuk setiap entri yang aku post... sebab setiap kali aku menaip... aku akan pastikan tiada ayat2 yang akan menguris hati dan perasaan org lain...  bila diimbas kembali alasan aku tetiba nak berblog... memang tak munaSABAH... kawan ajak... aku follow... 5 bulan pertama tak layan sangat... update pun ikut suka suki... tapi bila dah ada yang tinggalkan jejak.. hati berbunga riang... ada juga yang baca rupanya... ingatkan aku SYOK SENDIRI... hehehe... masa sekolah dulu... nak tulis DIARI, tulisan tak cantik... kang aku yang tulis tapi sendiri tak paham... baik tak yah tulis... nak beli diari pun satu hal juga... so, pendam dalam hati jer la... bila dah ada blog sendiri ni... hah ambik ko... semua aku 'keluar'kan... ada juga yang belum terluah coz, aku dah lupa... bila dah mula berjinak2 dengan dunia blog ni... baru ku tahu best juga rupanya... 


Dalam masa setahun ni... seramai 483 org yang baik hati... sentiasa mengikuti perkembangan blog aku dari hari ke hari (tp tak semuala)... 142 cerita dari pelbagai aspek telah berjaya aku karangkan dan PERSONAL mendahului dengan 14 ENTRI... dah terlalu lama dipendam kot... tu yang banyak sangat diluahkan... dah tak boleh simpan... nanti jadi penyakit... selain peribadi punya story... aku jadikan BLOG ini sebagai medium untuk aku SHARE ILMU espeacially ILMU AGAMA... yelah nak jadi pendakwah, penceramah@ pakar motivasi memang TAK LERRRRR...


aku tak tahu sampai bila aku akan terus berblog... selagi jari aku ni mampu menaip aku akan teruskan menaip... sampai masa nanti... aku tetap akan berhenti... dan mungkin ketika itu aku sekadar menjadi PEMBACA sahaja... kata2 ni aku petik dari salah satu entri MLD....


okla tak nak cakap banyak... korg pun entah baca habis ke tak... hik3
apa2 pun.. sekalung terima kasih kepada PENGOMEN2 TEGAR BLOG ini iaitu...



Nama mengikut abjad bermula dari A-Z....
jikalau nama anda takde... CE HABAQ KAT CHEQ naaaa

25 comments:

  1. congratz..semoga terus maju jaya lagi dlm dunia blog ni ye...

    prince pun xsampai setahun lagi berblog ni..heee

    ReplyDelete
  2. ada juga nama kak. tkasih sis..jangan berhenti sis teruskan berblog..berblog untuk cari kenalan...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tahniah...kerana anda dah menjadi blogger yg tegar...ka ketegaq(degil)hehehehhehe...

    ReplyDelete
  5. setahun dah eh..sekejap je kan...happy blogging..:)

    ReplyDelete
  6. hepi besday utk baby blog dwaty...moga terus brsemangat utk brblog....

    ReplyDelete
  7. wah..tahniah..semoga semakin rajin menulis ;)

    ReplyDelete
  8. tq semua.... sayang korg.. muahhhhh

    ReplyDelete
  9. happy besday blogger~!
    ^____________________^

    ReplyDelete
  10. smoga akan terus berblogging sampai bila2 yaaa ^_^

    ReplyDelete
  11. tahniah dik ! ..
    keep on blogging :))

    ReplyDelete
  12. tahniah...nama akak ada la...:)

    ReplyDelete
  13. congrats dik..!
    sekejap je masa berlalukan..
    pepejam celik pejam celik..alhamdulillah masih celik lagi..

    erkk..ajo skit camne buat nama2 tu naik..hehe..

    ReplyDelete
  14. selagik hayat dikandung badanlah! hidup blogger! ;)

    ReplyDelete
  15. Pejam-ceik, pejam-celik dah setahun. Tahniah dari kakak...

    ReplyDelete
  16. congrate dear, dah setahun, sama lak tarikh ko ngan aku...hehe...

    gigih aku tunggu nama aku nok, tu yg susah bila nama hujung2 ni...ekekekek..

    apapun, aku sentiasa pentingkan komen drp followers...komen penaik semangat aku utk terus berblogging dan komen jugak penceria hidup aku...siyes!!

    ReplyDelete
  17. tahniah...rase mcm sekejap jer ye..dah setahunkan...

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah...

    tahniah untuk anda...

    eh eh eh...nama ila ada jugak..terharunya..hehe..

    thanks...;-)

    ReplyDelete
  19. selamat ulang tahun blog yg ke 1tahun..heee..moge berterusan yup..:)..tenks gak list kan name anis..

    ReplyDelete
  20. eh kami pun ada..hehe
    selamat hari jadi yang kesetahun..
    semoga blog kamu lebih ceria dan happy selalu..:)

    ReplyDelete
  21. happy anniversary utk ur blog dear!!! keep blogging!!!

    tq so much sebab letak link nama zana.. appreciate it!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis