dwatyKNY: mana pergi komen2 korg sume??????

Monday, May 16, 2011

mana pergi komen2 korg sume??????

salam sume.... 

Entri hari ini special aku update dari kay-kay@kota kinabalu.... teruja beb balik kampung... asyik korg jer yang balik... aku pun nak juga.... tapi perasaan TERUJA aku tu sekejap jer... pastu diganti plak dengan ekspresi muka TERNGANGA+TERKEZUT.... kenapa??? coz 2 entri aku yang last sebelum aku balik kampung... komen2 yang korg tinggalkan hilang entah kemana.... waaaaaaaa.... ada yang aku tak sempat baca!!!!...


apa yang aku tahu... jumaat lalu BLOGSPOT under contraction... ok no hal... aku tak kesah... tapi kenapa sampai komen2 korg yang perlu diKORBANkan.... 



entri aku ada BAKAT@ANUGERAH... kau ada??? hilang 2 komen, manakala entri jumpa OKU tak sedar diri di HARI JURURAWAT hilang 11 komen...banyak tu!!!! aku tak kira......  PULANGKAN!!!!!!!


tapi rasanya bukan aku seorang je kan??? korg pun sama kan??? so, thats mean komen2 yang aku tinggalkan dekat entri korg pun hilang juga la yaaa???..... huh!!! takpela... barang yang lepas jangan dikenang... yang penting teruskan berblogging...


ok la guys... aku tak boleh lama2... PC ni bukan aku yang punya... CYBER yang punya... aku pinjam jer... sejam RM1.50... yang aku tak sempat terjah tu... TULAT ni aku datang bertandang dengan ENTRI baru cuti2@kampung....


CHAW CHIN CHAW....

12 comments:

  1. hehe.. same laa den..
    tiba2 die mcm baru post.. kn .. lepas tu komen sume hilang.. haiyoo.. p skrg ok dah :D

    ReplyDelete
  2. tak hilang pon...hehehe...sbb xpost pon masa blogspot down

    ReplyDelete
  3. haha..
    terimalah kenyataan yang komen tu dah lenyap..samolah ngan hakak ko ni dik..owh sedih..

    ReplyDelete
  4. ader jer ni ha...cumer jarang nak dpt update blog...time keje xblh nak on9..hahahaa ;p
    balik dah lotih....
    sudahnyer mane yg sempat je ler update blog n terjah blog org laen...huahuahua..;D

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu blogger pun ade hari die sengal jugak kan sabo jela haih ishhhh

    akak pun tak perasan la wether entri ngan komen2 ilang ke tak, sebab 2 hari blogger weng, 2 hari jugak la akak buat2 weng jugak tak jengok blog hiks.

    ReplyDelete
  6. iyo lah...ramai yang kena macam tu ...sabar je lah kan... selamat bercuti cuti kampung ye...he he

    ReplyDelete
  7. prince pon same gak..separuh komen hilang..tension beb..

    ReplyDelete
  8. salam ziarah..
    k0men yG hilang usah dikenang, k0men yG baru kita ganti sekarang..hehe..
    memang k0men hilang tak datang2 balik, p0st je yG timbul balik..huhu

    ReplyDelete
  9. Hidup kena teruskan juga. Eh... blog kena teruskan juga. yg hilang tinggal kenangan. Kakak pun samalah sayang....

    ReplyDelete
  10. saya pun kena gak hukhuk...:(..

    xpe..itu just kenangan je..teruskan perjuangan..:)

    ReplyDelete
  11. rase banyak blogger alami prob yang same.. xpe r..sabar je ye..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis