dwatyKNY: SELAMAT HARI IBU....... mak!!!!!

Monday, May 9, 2011

SELAMAT HARI IBU....... mak!!!!!

Ibu, umi, mak, mummy, bonda.... walau apa pun jenis sebutannya... maksudnya tetap sama iaitu panggilan untuk WANITA YANG TELAH MELAHIRKAN KITA... pengorbanan mereka tidak ternilai harganya... mereka akan menjadi doktor apabila kita sakit... mereka akan menjadi guru untuk mengajar kita dan mereka sanggup menjadi apa sahaja supaya kita mendapat yang terbaik... so, sempena hari ibu semalam... aku tujukan lagu dibawah ini buat ibuku@myMEMS yang telah bersusah payah membesarkan kami adik beradik... juga buat semua IBU2 diseluruh dunia.........

ku ada kamu by ADIRA


Andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi 
KU ADA KAMU


Andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi 
KU ADA KAMU


Andai hari esok langit akan runtuh
tabahla menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi 
KU ADA KAMU


 kepada rakan2 blogger... wahidahkak zakiemappiaunorgadis labuan LadizulNza, ieda, kak yanAziMia...dan semua para ibu2 bergelar blogger yang singgah di blog ni... 


18 comments:

  1. salam ziarah...
    selamat hari ibu...

    ReplyDelete
  2. heppy mothers day tuk mak dwaty..

    ReplyDelete
  3. isk..isk..
    selamat hari ibu buat semua yg bergelar ibu..
    semoga kalian sentiasa dirahmati dan dilindungi olehnya..

    ReplyDelete
  4. Dwaty..
    TQ ye waty sudi Ucapkan Akak Selamat Hari Ibu....Selamat jugak buat ibu Waty ye...Bertuah dia......

    ReplyDelete
  5. kasih ibu tak ternilainya...hargailah mereka sebaik mgkn..slmt hari ibu =)

    ReplyDelete
  6. happy Mother's Day!
    semoga semua ibu2 sihat2 dan dilindungi Allah SWT.. :D


    ps: dwaty ni belum jadi ibu lagi kan? hehe

    ReplyDelete
  7. tq sudi singgah blog kak ain tu...

    folow yee...

    ReplyDelete
  8. berbakti untuk mereka selagi mereka ada

    ReplyDelete
  9. terlalu banyak jasa si ibu, x terdaya untuk mbalasnya..hehe :)

    ReplyDelete
  10. terima kasih wish selamat hari ibu utk aku dlm blog ko ni...aku terharu okeh....sob sob...

    selamat hari ibu utk para ibu di seluruh Malaysia ni..

    ReplyDelete
  11. terima kasih sgt2...ingtkan sapa tadi..rupa2nya nama i...
    i lapbiu lah...

    ReplyDelete
  12. Selamat hari ibu kpd semua ibu, mak, amma, ummi, he3...

    Entry terbaru -> Penari Martha Graham Di Google.com... (",)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis