dwatyKNY: wordless wednesday # 2 (NENEK)

Wednesday, June 29, 2011

wordless wednesday # 2 (NENEK)

26 comments:

  1. anak sape lah tu yer..
    budak pon reti sopan santun

    ReplyDelete
  2. baik hati betul budak kecik tu.. yg lain semua buat x faham jer.. sama2 kita ambik iktibar..

    ReplyDelete
  3. wat malu kat budak kecik tuh je..ambek korang..padam muka..

    tabik spring kat budak tuh..

    ReplyDelete
  4. Masing-masing pretend konon tidurlah sebenarnya tak mau bagi nenek tu duduk...

    ReplyDelete
  5. kesian nenek tu..
    yg sihat dan tegap buat tak tau jek..bagus budak tu

    ReplyDelete
  6. Naseb baik ad dak kecik tu.
    Tu la sesetgh org pntingkn diri sendiri je, ish2,

    mintak d jauhkn,

    ReplyDelete
  7. tu la hakikatnya manusia di zaman sekarang huhuhu.

    ReplyDelete
  8. Pembelajaran yang berarti dan patut ditiru.

    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  9. bagus budak tuh....mcm nih baru la yg terbaik..:)

    ReplyDelete
  10. huhu sian nenek tu...nasib ada budak baik tu

    ReplyDelete
  11. bagusnya budak tuu . yang lain hampeh ..

    ReplyDelete
  12. memasing tu mcm la xkan tua gak nt kan...sok2 org plak layan dia camtu baru tau..

    ReplyDelete
  13. syiannnyer nenek tuhh..huhuhu

    ReplyDelete
  14. hai
    nice blog
    salam perkenalan
    follow me back
    thanks

    ReplyDelete
  15. budi bahasa budaya kita..hehe

    ReplyDelete
  16. skang ni makin payah nak nampak yg buat baik mcm ni, kadang2 diorg rasa malu sbab nnt nampak mcm bagus je,,
    pemikiran org kita kena diubah, yg muda dan kuat harus ada kesedaran..

    ReplyDelete
  17. budak lebih prihatin dpd owg dwasa.malu kat budak. ^^

    ReplyDelete
  18. kusangkakan kan gelap berpanjangan. tapi masih jua ada sinar disebalik kegelapan itu.... kemajuan tak seiring dengan kesopanan.... kemanakah itu semua menghilang...salah sapa kah itu.... hmmmmm... he he he

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis