dwatyKNY: Ada ker PATUT????? ishhhhh3

Monday, July 11, 2011

Ada ker PATUT????? ishhhhh3

salam n morning ualls....


aku sebenarnya malas nak share 'benda' ni...
yelah aku tak layak lagi nak membicarakan ISU2 seperti ini...
 tapi sebab aku pun tak tau nak kongsi apa... 
so, belasah jer la... 

Alkisahnya minggu lalu... 
aku yang jarang2 buka A/C nuffnang... tetiba tergerak hati nak menjengguk.... 
semua ku terjah..... sekali aku klik KATA KEKUNCI....
korg tau apa yang keluar???
vvvv
vvvv
vvvvvvv
vvvvv
vvv
v
SCROLL ke bawah untuk lebih jelas
vvvv
vvvv
vvvvvvv
vvvvv
vvv
v
SCROLL ke bawah untuk lebih jelas
vvvv
vvvv
vvvvvvv
vvvvv
vvv
v

TERKEZUT cheq.... 
TERGELAK pun ada...

TERKEZUT coz, aku tak pernah pun buat entri cerita 'main2' dimalam pertama ni... 
Adoyaiiiii.... ini Fitnah wei...
yang buat aku TERGELAK plak...
ermmm??? entahla aku pun tak tau kenapa aku gelak... hehehehe...
mungkin SEBAB ni kot....
vvvv
vvvv
vvvvvvv
vvvvv
vvv
v

Pada suatu malamAjoi lepak-lepak di depan TV sambil berbual dgn isterinya.

Ajoi: Kalau abang meninggal, ayang menikah lagi tak?
Isteri: Tentula tidak!!! Ayang akan duduk dengan adik perempuan Ayang. Abang pulak camner kalau ayang meninggal, abang nikah lagi tak?
Ajoi: Tentu sekali tidak, sama juga macam ayang… abang juga akan tinggal bersama dengan adik perempuan Ayang…


p/s: tak patut betul... memang tak patut.... ye dak???

25 comments:

  1. mmg lawak keyword dalam nuffnang ni ehhee

    ReplyDelete
  2. haha..kurang asam nye laki..

    ReplyDelete
  3. haha..
    dawty, aku rasa ko mmg ada tulis entri tu tapi ko dah lupa.. jeng jeng jeng.. kekeke...

    ReplyDelete
  4. Miahahaha...mengong tol la keyword ittew... :P

    ReplyDelete
  5. hahahaha mahal gila keywords tuh...sekali tersalah landing plak hahahahah...

    ReplyDelete
  6. ha ah la mmg hade ke ptt hehe

    ReplyDelete
  7. adeh...ley senak perut macam ni gelak sbb keyword je...:)

    ReplyDelete
  8. hahahahaha lawak..lawak sungguh part yang tanye si suami tuh. Lawak kuang ajaq okeh kasi sengkelet same itu suami okeh hahahaa

    hahaha memang macam2 ragam manusia dalam donia ni dik. Kadang2 tuh yang tak tercapai dek akal yang dieorang search tau.

    ReplyDelete
  9. salam ziarah dan salam perkenalan waty
    nak follow blog nie blogspot buat hal..

    jangan terasa kalau ayu tak singgah sini nanti ya...

    PS: dalam blog ayu.. ramai searh muka ben ashaari dan gambar cik mat gebu..
    depa femous tu...

    ReplyDelete
  10. slm...waty

    hahahaah..lawak lah..nt dee follow blog awk ek..kat opis takbloeh..blocked

    ReplyDelete
  11. haha..bole pulak macam tu ye.isk2..sapa la yang search tu..isk2

    ReplyDelete
  12. Salam ziarah untuk sahabat.
    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  13. kes ajoi ngan isteri la nie. huhu

    ReplyDelete
  14. haha..macam2 la..adeh..jemput singgah ke blog prince plak ye =)

    ReplyDelete
  15. hahaha.. paling lawak laa tu c Ajoi.. =)))

    ReplyDelete
  16. tak patut tak patut..:)

    klik untuk entri terkini:
    pyejal weblog

    ReplyDelete
  17. anis tak pernah pon jumpe gitu kat nuff anis...weeee..selamat..ngehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis