dwatyKNY: aku perlukan ALAMAT, supaya tidak SESAT

Monday, July 25, 2011

aku perlukan ALAMAT, supaya tidak SESAT

salam pagi isnin semua.... 
HAPPY monday blues....


Minggu lalu... kerajinan melanda diriku untuk mencari KENALAN BARU... pada mulanya aku sekadar ingin LALU LALANG dari 1 'RUMAH' ke 1 'RUMAH'... menjenguk sambil mendengar luahan hati 'GENG2 BLOGGER SEINDAH BIASAKU'... seterusnya memberikan pendapat, pandangan diselang selikan dengan sedikit gosip.... DIULANG SEKALI LAGI... sedikit gosip...


Lama kelamaan... dari sekadar LALU LALANG... aku dah mula BERLARI2 ANAK... sehinggala aku PECUT untuk meninggalkan lebih banyak jejak... semua ini berpunca dari satu 'RUMAH' yang ku jejaki tanpa diundang... TUAN RUMAHnya sedang menganjurkan GA... niat hati nak join sekali... tapi... melihat penyertaannya yang terlalu ramai... maka aku ambil keputusan untuk undur diri... biarla mereka yang baru berjinak2 dalam 'DUNIA' ini yang menonjolkan diri... sebagai blogger lama tapi baru setahun jagung... aku seharusnya menyokong mereka... APA YANG AKU LAKUKAN??? 3/4 blogger yang terlibat dalam GA ini aku terjah satu persatu... sebagai tanda SALAM PERKENALAN...


Hasilnya... rakan bloggerku bertambah dan kini telah pun mencecah 606 org... TERIMA KASIH kerana sudi bertandang ke TERATAK ku ini sekaligus menjadi RAKAN ALAM MAYA KU..


Malangnya... terdapat segelintir blogger yang aku ingin jejaki kembali.... tidak ku temui  'ALAMAT PENUH' kediamannya.... seluruh kawasan rumahku telah ku selongkar... hampa... kesan tapak kakinya juga tidak kelihatan... halimunan kah dia??? ada yang tinggalkan jejak.... tapi sayang... tersilap bagi alamat... hanya singkatan nama dan gambar yang ditampal didinding rumahku... tetapi... itu juga tidak membantu kerana akhirnya aku yang tersesat walaupun menggunakan perkhidmatan POS GOGGLE...

hehehehe

Wahai rakan2 blogger baruku yang telah menjadikan 'RUMAH BURUKKU' ini termasuk dalam list untuk di ziarah pada HARAI RAYA nanti... tinggalkanla 'ALAMAT RUMAH KAMU' dipeti komenku... kerana aku juga ingin jadikan 'RUMAHMU' termasuk dalam senarai rumah yang  akan aku jejaki untuk mengucapkan SELAMAT BERBUKA PUASA.... hehehehe...


korg paham tak apa yang aku bebelkan diatas ini??? 
tak paham??? sila baca sekali lagi.... 
tapi kalau tak paham juga... jangan buang masa.... 
klik tutorial dibawah ini... nanti korg paham la tu...



Sebelum mengundurkan diri... aku ingin perkenalkan blogger yang aku gelarkan 'TETAMU BERTUAH' kerana menjadi yang ke 555... 567 dan 600 menziarahiku untuk mengeratkan silaturahim.....

status = tetamu 555

status = tetamu 567 

Status = tetamu 600 
tapi tak dapat dikesan!!!!

27 comments:

  1. prince ade kan??hehe

    tahniah la dah ramai tu follower..

    raya nnt jgn lupe dtg umah prince jgk taw..haha

    ReplyDelete
  2. Kakak pun ada menghadapi masalah yg sama. Nak follow balik tak dapat sebab tak ada link....

    kita dah lama kawan kan. hehehe...

    ReplyDelete
  3. sian diorang~muka kena pangkah~haha~~

    ReplyDelete
  4. Tq sbb memilih blog tg x seberapa nih.. hehehe. :)

    ReplyDelete
  5. wah..tak sangka kan dapat nombor comel..hehehe..
    salam perkenalan..sila beri tunjuk ajar...saya budak baru belajar..

    ReplyDelete
  6. bujal X jahat... pangkah tu maksudnya dah follow... yang tak pangkah tu dikehendaki... hehehehe

    ReplyDelete
  7. weee bagusnya dwaty, siap buat post khas..ha ah samalah takleh nk folo balik sbb takde link huhuhu...

    ReplyDelete
  8. ika pun sama,sape yg follow ika ade sesetengahnye ika xleh follow balik wuwuwu sedih :(

    ReplyDelete
  9. hahaha xder alamat kan cmner nak datang beraya lak nnt^___^ btw banyak yang takde link pada picha follower mereka(=

    ReplyDelete
  10. ye la

    susah nak jejak balik kalu yg takde link

    sekurang2nya kalu dah polo tu, tinggalkanlah komen

    kan

    kan

    kan

    @_@

    ReplyDelete
  11. ha....kena kesan la diorg semua ne kan..hehe

    cun number bertuah tu...;)

    ReplyDelete
  12. betul tu..kalau tkde alamt, tk boleh nk bkunjung kan? hehehe. alamat saya ade kan?

    ReplyDelete
  13. timbul satu persoalan bila baca entry ni...macam mana nak kenal pasti blog yang kita dah follow atau belum, sebabnya kadang kita tak ingat sebab terlalu banyak.

    ReplyDelete
  14. wah ramai silent reader wooo...hehe

    ReplyDelete
  15. Wah... nnt raya kalau dtg bleh dapat duit raya lagi ke?

    ReplyDelete
  16. senang jer...slumberdek... nak tau kita dah follow @ belum... masuk blog yang kita was2 dah follow @ belum tu... kemudian carila pic kita dekat bahagian follower... jika follower blog tersebut terlalu ramai... awak follow jer lagi sekali... sekiranya pic awak kuar(paling latest).. itu tandanya awk belum follow... tapi sekiranya pic awk tak kuar... itu tandanya awak dah follow... awak kena klik 'more' kalau nak cari pic awak...

    ReplyDelete
  17. dwaty, guna papago pun tak leh carik erk? hehehe...

    ReplyDelete
  18. Dwaty...
    TQ ye sebab sudi folo akak dulu..akak ni "budak baru belajar"....semoga terus sudi ziarahi akak ye..:)

    ReplyDelete
  19. wah rajinnya cek satu2 siap pangkah ke x..aa biasa gak yg org xde alamat lengkap tu..tapi tak boleh nk wat ape la..nk cari blk ssh lak..huhu..tp kalau ada lamat kan senang kan..

    btw, background tu gmbar atas2 tu padang.yg last tu sawah..tp yg padang tu tu..tepi2 dia sume pun sawah je.huhu

    ReplyDelete
  20. Tahniah ramainya follower waty

    ReplyDelete
  21. hahahaha dah macam pangkah undi dah akak tengok..

    akak pun selalu gak kene cenggitu. bile kite nak balas jejak tapi tade alamat rumah esemen.

    ReplyDelete
  22. aahh..kdg2 susah nk jejak semual kalo ada profile tu xda link huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis