dwatyKNY: aku terima kau apa adanya....

Monday, July 4, 2011

aku terima kau apa adanya....

BENARLA KATA ORANG, CINTA ITU BUTA... kalau dah suka... apa pun tak kira... ada yang sampai buang keluarga kerana cinta... ada yang sanggup ke LOMBOK mengejar cinta... tapi lagi ramai yang sanggup 'BERI dan BUKTI' kerana cinta... kesannya bayi yang tak berdosa dibuang sperti sampah...

BENARLA KATA ORANG, CINTA TAK KENAL SIAPA... kalau dah namanya cinta lautan api sanggup direnangi... gunung sanggup didaki... walaupun sebenarnya mati hidup balik pun takkan sanggup punya... tapi zaman sekarang lautan api gunung segala bagai ni dah tak boleh pakai... sekarang kita guna ALAM MAYA... bertemu jodoh di FACEBOOK... ada yang menjadi.. tapi lagi ramai yang tertipu....

BENARLA SURATAN TAKDIR, SETIAP ORANG PUNYA JODOH MASING2 ... kalau dah jodoh takkan kemana... bezanya sama ada cepat @ lambat... bercinta bertahun2 pun belum tentu kawen... dan ada yang tak pernah jumpa @ kenal boleh pulak terkahwen... dah namanya jodoh tersurat... so, berserah jer la... inilah yang dialami oleh ELAINE DAVINSON berumur 42 tahun, pemegang rekod dunia kerana telah menindik keseluruhan tubuh badannya termasuk muka dengan gelang cincin, akhirnya bertemu jodoh juga... sapekah dia gerangan lelaki bertuah tu??? 


ini bukan gambar hiasan.. ini betul2 tau!!!


Inila dia pengantin lelaki yang betuah itu, nama diberi DOUGLAS WATSON... umur dirahsiakan... bekerja dengan kerajaan... dan kini menjadi suami kepada wanita bertindik yang sebelum ini bekerja sebagai misi di Edinburg tapi kini menjalankan pernigaannya sendiri... 

Elaine mula menindik pada bulan may 2000 lagi dimana tindikkannya hanya beberapa ratus sahaja... tapi demi mencapai REKOD DUNIA dia kemudiannya menaik taraf sehinggala kini tindikkannya mencecah 7000 tindikkan...  Elaine mengakui dia tidak mengalami sebarang masalah kesihatan dan jangkitan, malah dengan keadaan seperti ini pun dia masih melakukan aktiviti2 lasak dan juga merokok... 


BENARLAH KATA ORANG, TAK KENAL MAKA TAK CINTA... "sebab dah kenalla la maka aku terima kau apa adanya... walau pun kau bertindik aku tetap cinta... sekurang2nya jimat juga duit aku nak belikan kau GELANG RANTAI CINCIN tu semua... kerana aku tau, kau telah pun memilikinya lebih dari cukup..." korg rasa macam ni ke ayat yang diungkapkan DOUGLAS kepada ELAINE???

BTW, selamat pengantin baru buat pasangan PELIK TAPI BENAR ini... dan SELAMAT PENGANTIN BARU juga buat TOMOK&AYU dan NOH&MIZNINA


22 comments:

  1. uihhhh..
    penuh tindik..mcm topeng dah muka dia..adehhh..macam2..
    pagi tadi tgk MHI pasal cinta mukabuku nih..sian perempuan tu kena sepak terajang ngan lelaki yg dia kenal kat FB tu..haihhhh

    ReplyDelete
  2. seram pulak tgk muka perempuan bertindik tu.. jgn smpai termimpi malam ni sudah la..hihihi

    mjlis kahwin tomok & noh nmpk meriah kan.. paling suka tgk baju isteri tomok, betul2 meletop!! cantik..

    ReplyDelete
  3. ada juga org mcm gitu ye...eemm...naik gela la plak eden tngk ni...

    ReplyDelete
  4. adesss...ngeri tgk muka dia..
    klu ditakdirkan dpt baby...

    ReplyDelete
  5. uiii habis satu muke tindik??? akak ni yang tindik due belah telinger pun dah mengelupus sakit adoyaiiii.

    tapi betula tuh dik chenta itu butaaa huhuhu

    ReplyDelete
  6. suka giler tgk baju nikah wife si tomok tu...i like!!

    ReplyDelete
  7. cinta itu buta, atau hati yg buta menyebab cinta itu buta? hehehe...

    ReplyDelete
  8. muka bertindik...eeeeeee...hihi..tomok dah kawin tu..fiq suka dengar lagu nyanyian tomok..hehe.

    ReplyDelete
  9. uih... dasyat ah muke die... kenape warne warni? hehe

    singgah sini~

    ReplyDelete
  10. huhu..takot tengok mka dia..huhhu

    ReplyDelete
  11. sume itu ketentuan Allah..kite hanya pelakon yg melakonkan watak2 itu..hehe..

    ReplyDelete
  12. ish seremmm plak tgk byk tindik..
    bini tomok mcm mas idayu kan.tahniah..:)

    ReplyDelete
  13. selame ni doakan artis bahagia, cerai barai.. x kan kali ni nak doakan bala pulak... hahha

    ReplyDelete
  14. Pernikahan yang penuh dengan sensasi diri.

    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  15. @LiFe KaMi... bini tomok macam rozita pun ada... versi muda...

    @Band Of Spirit Shah Alam... tak baik doakan dapat bala... hehehe

    cinta itu hanya apa @Majalah Masjid Kita???

    @R. Indra Kusuma Sejati.. salam kenal dari saya juga...

    ReplyDelete
  16. geli plak tengok muke dia.. eee.. gatal2 pale sudah.. hhuhuh

    ReplyDelete
  17. adoiii duniaaaa oh duniaaa .. mcm nie pun adee .. naik seram lak akak tgk huhuhu

    ReplyDelete
  18. memang pelik, tp ada yg lagi pelik. ho..ho.ho..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis