dwatyKNY: baru 29 tahun dah ada cucu...

Monday, July 18, 2011

baru 29 tahun dah ada cucu...

sebelum ni aku pernah terbaca kisah ibu muda dari negara luar dan macam biasala aku lupa dari negara mana... hikhikhik... dimana ibu ini baru saja berusia 12 tahun ketika melahirkan anaknya sehari selepas berkahwin dengan boyprennya di gereja... so, korg paham2 sendiri la yer.....

hari ni plak aku nak share.... juga gadis bergelar ibu muda tapi dalam masa yang sama memberikan gelaran datuk termuda kepada ayah nya...

SHEM DEVIES, berumur 29 tahun merupakan 'datuk termuda' di Britain apabila anaknya yang berusia 14 tahun selamat melahirkan bayi perempuan sulungnya... SHEM DEVIES yang telah menjadi seorang ayah pada usia 14 tahun tidak menyangka anak perempuannya TIA kini juga mempunyai seorg anak sebelum berumur 15 tahun.


MR DEVIES  yang juga mempunyai seorg anak lelaki berusia 9 bulan dengan girlfriend barunya terkejut apabila diberitahu tentang berita kehamilan TIA... pada mulanya dia menengking serta memarahi anaknya itu, tapi akhirnya dia tersedar sekaligus memahami perasaan yang di alami anaknya kerana dia juga pernah berada ditempat yang sama pada usia tersebut...


"I didn't handle it very well when I became a dad at 14. I wasn't able to cope with it and I ran away," he said. Tia's mother Kelly said"My worst nightmare has always been that Tia would repeat my mistake and get pregnant young."


p/s: nak kata bapa borek anak rintik, tak leh juga... dah takdir kot...

20 comments:

  1. haihhh..
    mcm2 diorang nih..
    pastu sikit masa lagi jadi onyang pulak..

    ReplyDelete
  2. muda2 lagi dah jadi datuk dan nenek..hohoho..

    ReplyDelete
  3. takdir la tu.


    sat g berduyun2 pulak budak2 ekcik dah ada anak. ish2.

    ReplyDelete
  4. hebat cam ni...hehehe....Untunglah

    ReplyDelete
  5. Pada mereka kes ini suatu yg normal. Janganlah diikut oleh anak-anak kita hendaknya. Menikahlah dulu kalau dah suka....

    ReplyDelete
  6. uit..seram nyer bace artikel tu...

    ReplyDelete
  7. isk isk mudah sangat anak dia kawen huhu..arap2 dorang boleh jaga dorang tuh ngan baik..heheh..kalau kat malaysia neh, dah boleh jadi isu besar kot

    ReplyDelete
  8. wahh awalnya..tapi tula dh takdir tapi kan derang ni tak kisah akan batas2 hubungan kan..huhu..

    ReplyDelete
  9. rasanya orang tua dulu2 kawin awal juga ,
    nenek kami umur 13 tahun dah kawin..:)

    ReplyDelete
  10. saya punya adik, umur dia baru 22 thun, dh ada cucu juge..

    baca sini untuk entri terkini:
    ”pyejal weblog”

    ReplyDelete
  11. Siapa salah bunda mengandung ?

    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  12. "jgn salahkan ibu mengandung".. heheh...

    ReplyDelete
  13. LiFe KaMi... betul tu... zaman nenek moyang kita dulu kawen muda... tapi tak sangka zaman ni pun ada gak... masalahnya tak kawen plak tu... hehehe

    pyejal biar betul???? kalau umur 22 tahun dah ada cucu abis tu adik kawen umur bape???

    Seksi Bani jawab bagi pihak tuan blog bampak... hehehe

    ReplyDelete
  14. Mungkinkah 14thn lagi beliau akan menerima cicit plak? :P

    ReplyDelete
  15. aku umur 29 tahun baru ada 2 anak...dia dah ada cucu...huhu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis