dwatyKNY: jawapan... KAKI SAPOLA TU????

Thursday, July 7, 2011

jawapan... KAKI SAPOLA TU????

salam...

semalam aku ada post satu entri gambar 'kaki pakai sandal' sempena WORDLESS WEDNESDAY... saja jer aku nak suruh korg teka KAKI SAPOKAH ITU???... ingat lagi tak??? tak ingat??? tak perlu perah otak nak ingat semula... meh aku perlihatkan sekali lagi gambar yang sama tapi lagi besar.....

pandaila 'dia' pakai sandle.... hehehe


macam2 jawapan yang aku terima... 
ada sorg mamat ni teka...

hahahahhaha.... SALAH syuxer...
meh tengok rupa ayam belanda yg aku dapat dari goggle... 
tengok kaki pun dah tau tak sama...



yang teka binatang bawah ni pun ramai juga.....

rasanya bukan kot... kan kan kan???
yelah...burung unta tu kan besar... 
muat ker nak pakai sandal???
muat @ tidak... jawapannya SALAH!!! hehehe


Seterusnya...
jawapan yang buat aku tergelak bila ada yang teka, 
kaki dalam gambar tu KAKI AKU!!! 
oooooo.. mentang2la aku tak bagi hadiah... 
suka hati korg jer kata kaki tuan rumah yer...

sah2la jawapannya SALAH!!! 
ampun diterima MAPPIAU... hehehe


pastu yang tak tahan ... aku yang tanya korg... 
yang korg tanya aku balik apsal???

sampai kompius si HANIS MY ni nak meneka... 
last2 dia tanya aku balik...
tak perlula korg  mengkompiuskan diri... 
JAWAPANNYA ialah....

VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVV
VVVVVVVV
VVVVVV
VVVV
VV
V

mula2 aku pun kompius gak... ni ANGSA ke ITIK...
cari punya cari... rupa2nya ANGSA KETIH...
iaitu gambungan ANGSA PUTIH + ANGSA KELABU
jadila ANGSA KETIH....


siti kektus jawapan awak memang betul...
 TAK MUNGKIN ITIK...
HEHEHEHE


Aku terharu coz masih ada yang teka... nak tau apa yang diteka... p balik entri semalam...wordless wednesday # 3 (CER TEKA)

23 comments:

  1. hahaha, klaka.. apsal tak perasan kt dashboard ye smlm hehe.. comel lak dia pakai sandal, mnjaga kebersihan, bagus sekali ..!

    ReplyDelete
  2. Bagus juga WW macam ini dwaty. Ramai yg boleh senyum dan hari ini sambung senyum lagi:):)

    ReplyDelete
  3. pestaim aku dgr angsa ketih nok...huhu...

    ReplyDelete
  4. wakakaka..
    adehhh..sakit perut akak..hahahaha..angsa ketih rupanya..mmg lawaklah..alah cutenya..sapelah tuan angsa ni gamaknya..hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahahahahhahaaaaa demm!! angsa ropaanye hampeh ko angsa! akekekee

    nasib baek ampun ku diterima kalo tak harus la gue kene cari angsa tu kang ahahahaha :P

    ReplyDelete
  6. ehehhehehhehe angsa ketih ehhehee rupenyeeee hehehhehehe

    ReplyDelete
  7. cis!!! salah rupanya..weh ayam belanda dah advance dah,dorang dah wat surgery..:p...

    ReplyDelete
  8. @niena shopping2u... next time aku bagi teka teki lagi...

    @Kakzakie... senyum kak... jap lagi say terjah blog akk plak...

    @wahida... aku pun pestaim dgr ini angsa... tu yang kompius... angsa ke itik...

    @nurkass.. tu ar pasal... tuan angsa ni pembersih rasanya... @ pun dia beli sandal tak muat dia pass kat angsa dia... hahahaha

    @MAPPIAU... nyesal plak kata ampun diterima... hehehe

    @TWEETY BERT... comelkan angsa ni pakai sandal...

    @Syuxer... terimala jwpan ekau salah... bior la ayam belanda tu buat surgeri... hehehe

    ReplyDelete
  9. haha,
    penat fikir apa sebenarnya.

    angsa ni kena buli pakai kasut ke hape. hadoi. ;)

    ReplyDelete
  10. waaa comel ok! angsa pun nk pakai selipar...vogue de vassss ok haha...

    ReplyDelete
  11. adoii!! terlepas!

    naseb baek tak dak hadiah! hehee...

    ReplyDelete
  12. hehe mmg payah nak meneka..
    tapi smart tak tepikir pun..:)

    ReplyDelete
  13. hahahahahaaa
    pandai pulak angsa tu pakai kasut...

    ReplyDelete
  14. comey gak itik tu ek...grill pon sedap tu

    ReplyDelete
  15. hahaha...angsa upenyer...chaittt :P

    ReplyDelete
  16. aigoooo -.-''
    pandai tol itik tu pakai kasut hahaha

    ReplyDelete
  17. ouh ! angsa rupanya . npe angsa tu kecik ?? heheheh






    soe taw kita kte kaki awokkk lak :p

    ReplyDelete
  18. mengapa diseksa binatang itu. hahaha

    ReplyDelete
  19. hahahahaha...serius kelakar...

    muka eksen plak tu itik tu...


    kakakaka..

    ReplyDelete
  20. Hahaha..... itik pun boleh punya gaya.

    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  21. steady la angsa tu...siap sandle lag gitu... baru tak terpijak paku...he he he he

    ReplyDelete
  22. anngsa ni boleh bawak ke mahkamah pasal telah mencabul hak asasi dia untuk berkaki "itik" dan dipakaikan kasut... hoho...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis