dwatyKNY: video kawen FARAH af2, TOMOK, SHUIB

Friday, July 22, 2011

video kawen FARAH af2, TOMOK, SHUIB

salam jumaat semua...

seawal pagi tadi... my office mengadakan bacaan YASIN dan TAHLIL 
sempena menyambut kedatangan bulan Ramadhan bulan depan... 
ini merupakan tradisi yang diamalkan sejak duhulu lagi...
dan alhamdulillah semuanya berjalan lancar....
usai bacaan YASIN kami dijamu pulak dengan sarapan pagi...
so, perut aku tengah penuh dengan nasi goreng + ayam masak sambal sekarang ni... erkkkkkkk.... sorry... tersendawa plak... hehehe
 aku nak sambung buat kerja yang tergendala tadi....
sementara aku buat kerja ni....
korg layanla video perkahwinan artis2 MALAYSIA yang aku minati.....
kita bermula dengan yang terkini iaitu..

FARAH dan JOHAN.... 
perkahwinan yang sangat unik dan cantik....

yang tak boleh tengok, cuba yang ni ->>> lhmediatv

TOMOK dan AYU.... 
suka tengok muka AYU yang sweet dan muka TOMOK yang nerves...


SARAH dan SYUIB....
walaupun dah beberapa bulan berlalu...
aku tetap nak share video ni..
coz, shuib ni sempat lagi buat lawak masa nak nikah.... gugup la katakan...


okla guys....
HAPPY WEEKEND...

19 comments:

  1. lorrr tarikh nikah farah ngan johan ni same ngan tarikh nikah akak

    masing2 sume cantek2 dan ayu jer kan. suwiiiit tau.

    ReplyDelete
  2. Kakak teringin ank tengok Nurul Syuhada TV3 kalau wahida ada...

    ReplyDelete
  3. Kakzakie sabar yer... saya tengah tunggu video syuhada kawen ni.. tak kuar2 lagi... tapi kalau akak dah teringin sangat... boleh tengok di tv3 sabtu di dlm majalah3...

    ReplyDelete
  4. Semua cantik dan berseri2... :)

    ReplyDelete
  5. minat sgt ngan farah..cantiknye..

    ReplyDelete
  6. semoga diorang semua tu kekal hgga akhir hayat

    ReplyDelete
  7. syuk hanya mampu melihat aje perkhawinan dorang..best kan perkhawinan dorang,ada orang taja heheh

    ReplyDelete
  8. time nak nikah leh wat lawak lg...hebat...hehe

    * xde tempat yg boleh color2 kan bingkai spec nih...biasa dah siap ber color..:)

    ReplyDelete
  9. Dwaty..
    Akak suka tengok semua video tu..tapiiiii..kalau ada Video " Dwaty dan ????"..akak lagi suka....:)

    ReplyDelete
  10. santek lo....masa kita kawen dolu2 tak do pula video2 ni ye....<---bukan tak do..masa tu bajet lo...hehehhe

    ReplyDelete
  11. alorrrrrr, semua pun aku tak leh tgk....kat opis kena blocked!!

    ReplyDelete
  12. terase macam nak kawen lg la...
    hehehe...

    ReplyDelete
  13. suka tengok video yang farah tu.

    ReplyDelete
  14. suka tgk farah....dia comel kan :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis