dwatyKNY: wordless wednesday # 4 (SAMPAI HATI...)

Wednesday, July 13, 2011

wordless wednesday # 4 (SAMPAI HATI...)

30 comments:

  1. lorh..kureng belacan..ingat ke nak ditolong nye...rupenye na merampok..

    ReplyDelete
  2. mmg kuang ajau mamat tu..hampehhh..

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    bukan sampai hati tu...
    tu sampai tangan jer...kekeke
    kebas jam...

    ReplyDelete
  4. hohohohooho...ada juga yg sikap mcm tu ye...boleh je dia p ambik jam..bukan nak selamat kan org yg lemas tu...

    ReplyDelete
  5. Ayokk..nt org lemas tu jadi hantu..
    Pastu tetiap malam dtg kacau mintak jam dia balik..huhuhu :P

    ReplyDelete
  6. sampai hati org tu mencuri sedangkan ada nyawa yg dlm bahaya.. ambik kesempatan betul!!

    ReplyDelete
  7. kejam..huhu..sanggupnye menangguk di air keruh

    ReplyDelete
  8. hmm..
    kalo ada gambar ke 4 kan best;
    1) didapati jam tu jam pasar malam
    2) jam tu dah mati
    3) jam dah masuk air
    4) jam mainan

    ;)

    ReplyDelete
  9. moral of the story: jangan pakai jam bila p swimming..

    ReplyDelete
  10. ni peragut yang dahsyat..
    selamat dia tak menyelam ambil dompet ngan rantai skali..:)

    ReplyDelete
  11. kuang asam punyer olang oooo uissshh

    ReplyDelete
  12. mcm ini punya olang pun ada...

    ReplyDelete
  13. itulah sebenarnya kebanyakan yg berlaku dlm reslitui hidup.

    ReplyDelete
  14. kijam sungguh!huhu..

    skang ni ramai kot org jenis mcm ni kan..

    ReplyDelete
  15. haha kan bagus kalau ada jerung kat tengah laut tuh.

    ReplyDelete
  16. minta2 la xjumpe org yg macam tu kan..hehe

    ReplyDelete
  17. ini...ini bijak.. hahahaha..
    XD

    ReplyDelete
  18. ni mmg truly mnusia ni...bgus2,kartun yg dah mnjelaskan prngai terselindung manusia

    ReplyDelete
  19. hahah mmg kejam,klakar pon ade,ade ke dlm dunia realiti..
    anyway thanks visit penconteng ruang^^

    ReplyDelete
  20. tolong selamatkan jam. sbb bukan kalis air. hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis