dwatyKNY: bila GANGSTER buat iKLan...

Monday, August 8, 2011

bila GANGSTER buat iKLan...

First time tengok trailer FILEM ini dikaca tv... hati aku dah terpaut
lantas aku menanam azam...
aku mesti tengok!!!
beberapa hari sebelum tayangan...
aku dan member dah sepakat....
kalau boleh kami ingin jadi antara yang pertama menontonnya...
tapi, sungguh tidak bernasib baik...
tiket sold out!!!
kami cuba dan cuba lagi untuk menebusi belian secara online...
tetap hampa....  still sold out!!!
geram sudah semestinya...
cemburu, apabila aku terbaca blog2 korg yang menceritakan betapa bestnya movie ini... mendengar cerita dari mulut member menambahkan lagi sakit dihati...


aku reda... aku pasrah... dan aku yakin ..
ada rezeki aku pasti berpeluang...
mendengar saja tempoh tayangan akan dipanjangkan... 
aku melonjak keriangan...
akhirnya... setelah menunggu terlalu lama...
aku diberi peluang menyaksikan sendiri filem ini dipanggung berdekatan...
walaupun waktu tayangnya tengah malam... 
aku tak kesah... aku tetap redah... 
dan seperti yang kuduga.... sangat berbaloi!!!!!

tapi, minggu lalu... aku dipertontonkan dengan sebuah video yang meniru AKSI dan DIOLOG dalam filem ini...
video tersebut bukan DRAMA juga bukan CEREKARAMA....
sebaliknya video IKLAN.... 
jika KL GANGSTER diberi gelaran filem PECAH PANGGUNG...
iKLan GANGSTER aku boleh gelarkan iklan... ermmmm???
bolehla PECAH PERUT aku gelak...
korg??? aku tak tahu... tengokla dulu...


"wah..abg tembam sudah keluar ha?? gua ingat lu sudah mampus!!"- shark
"lu kasi gua mati dulula, baru gua diam!!!" - malik
"ingat shark, lu rembat malik, gua rembat lu.. kasi sengggatttt!!!" - ajib
"lu sentuh dia!!!... aku ciuuuummmm....." - jai


senaman mulut untuk pagi ini tanpa perlu 'cium' org...hehehe

24 comments:

  1. saya pun tgk bila suami download filem ni.....

    berexercise mulut di pagi senin

    ReplyDelete
  2. ala.... takleh tgk. mesti kelakar giler ni..

    ReplyDelete
  3. xleh tgk la pulak video tu.. iklan apa la agaknya tu eh..

    movie KL gangstar tu mmg best kan..

    ReplyDelete
  4. Kakak pun dapat video ini juga... Kelakarnya dia bleh ingat dialog KL gangster punya filem... last-last makanan bebudak rupanya.

    Vitagen pun bagus utk bulan ramadhan kan...

    ReplyDelete
  5. iklan apa ni? huwaaaa!! mesti klaka ni...dah la kat opis tak leh video...huhu...

    ReplyDelete
  6. eemmm..ada sapa2 nak mengasuh farah dak?nak p tngk juga filem ni....hehehhe...

    ReplyDelete
  7. kelakar jugak tp CB suka lg video parody KL HAMSTER from kyopropaganda tuh.. ehhehe..

    Cik Bambam dah bertukar domain

    ReplyDelete
  8. gelak kuat2 batal pose tak? hahaha...

    ReplyDelete
  9. jarang tengok malay movie ni...tapi suka ikuti critanya

    ReplyDelete
  10. sangat suka semua video yang amanwan buat... mmg best... :)

    ReplyDelete
  11. Lawak........(sambil pikir apa motif dorang buat iklan ni?)

    ReplyDelete
  12. hahaha..lawak2..muke malik tu mcm dh nk sama ngan aaron pulak..

    ReplyDelete
  13. hahahaha...memang kelakar tengok iklan kl gangster ni..(:

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis