dwatyKNY: MAYBANK dah mula dipenuhi org ramai???

Monday, August 22, 2011

MAYBANK dah mula dipenuhi org ramai???

السلام عليكم
Assalamualaikum

hari ini banyak benda aku kena buat... kalau boleh kena settlekan semuanya sebelum esok... so, pertama sekali, aku kena uruskan URUSAN SERI PADUKA BAGINDA terlebih dahulu dekat MAYBANK... tapi, belum pun aku sampai di hadapan pintu MAYBANK aku dah  ternganga... ramainya org beratur... selalunya tak macam ni... sampai luar plak tu...takkanlah nak ambik NO GILIRAN jer pun barisan begini panjang... ahhhh... nasib dorgla... semalam MAYBANK lengang tak nak datang...


aku dengan slumbernya masukla ke dalam dan terus ke kaunter... aku ni kira special sikit... customer tetapla katakan... so, tak perlu ambik NO... hehehehe... sementara aku menjalankan urus niaga, aku pun risik2la kat abg kaunter yang aku dah kamcing tu...  awat meriah bebenor MAYBANK hari ni??? nak kata buat open house... raya lambat lagi... abang tu pun bagitaula yang dorg ni semua NAK TUKAR DUIT RAYA... OOOO.... patutla... tiba2 aku tersedar... eh?? aku datang awal ni pun bukan nak tukar duit raya juga ker??... budak2 office dah pun bagi list... dah alang2 aku pegi bank dorg mintala aku tolong tukarkan sekali... 


aku OK jer... tapi melihat barisan yang begini panjang... aku serba salah, macam nak tak nak jer tolong tukarkan... fikir punya fikir akhirnya aku ambil keputusan untuk melangkah keluar dari MAYBANK dan mula mengikut barisan... hehehe... tak sampai hati wei aku nak hampakan budak2 kat office aku tu... yang minta tolong pun bukannya sorg... 10 org!!!.... takpe, balik kang aku minta duit raya kat dorg... 


sejam juga la aku berdiri menunggu turn... dan... inila hasilnya......
V
V
V

dah macam iklan MLM.. "saya dah, anda bila lagi"... hehehe

cuma 1 yang buat aku sedih ialah aku dapat SAMPUL DUIT RAYA 2 jer... aku cuba minta lagi... dia tambah 1... alasan yang aku terima... tukar banyak @ sikit semua dapat 2 jer iaitu untuk org yang sanggup berbaris sahaja... so korg2 yang nak tukar duit raya tu... baik p sendiri kalau nak sampul... tapi aku tak pastilala boleh tukar duit raya lagi ker tak... MAYBANK tempat aku, hari ni jer boleh tukar... tempat korg... korg gi la siasat sendiri... kalau MAYBANK dah tak boleh.. bank lain kan ada... kalau bank lain pun tak boleh... bagi jer syiling raya tahun ni!!!!

13 comments:

  1. kak,maybank kat mane ni huhu,kedekut la plak bg sampul duit raya hehe

    ReplyDelete
  2. saya punya member gi tukarkan~he~~

    ReplyDelete
  3. mak aii..punya la ramai..seb baik sy suruh kawan tukarkan

    ReplyDelete
  4. Sykt kakak guna maybank, public dan uob. Untungnya sebab kakak sorang org Islam so semua pocket money tu kakak borong sendiri....

    ReplyDelete
  5. memang penuh pun.td tgok.mak uiiii.ramainye manusie
    ade can nak dpt duit raye

    ReplyDelete
  6. skrg mmg full mana2 bank huhu..bab2 tukar duit raya ni mmg mcm bercinta rasa..tp kena la tuakr gak kan =)

    ReplyDelete
  7. salah satu kegiatan yang wajib berjalan time2 nak beraya iaitu cam kat atas..tukar duit kertas..heheh..

    ReplyDelete
  8. arghhhhh saya belum... arghhh iklan kejam .....

    ReplyDelete
  9. a'a yer,duit raya tak tukar lg selamat kamu ingatkan..huhu
    mmg malas pula nak bratur pnjang2 tu..
    kena korek tabung ni minta2 ada lebih baki..:)

    ReplyDelete
  10. minta lebih sikit yer,akak pun nk jugak :D

    ReplyDelete
  11. mujurlah moon dah tukar duit raya awal2.. dapat je gaji..terus g tukar duit..so xde laa masalah camnie.. hehe

    ReplyDelete
  12. baru ari ni gaji.. ntah taktau r katne nak tukar duit raye tu.. huu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis