dwatyKNY: wordless wednesday # 7 (ALAMAK KANTOI)

Wednesday, August 3, 2011

wordless wednesday # 7 (ALAMAK KANTOI)



KUALA LUMPUR dan PUTRAJAYA (3 RAMADHAN)
buka puasa : 7.29pm
Imsak : 5.42am

34 comments:

  1. Salam ramadhan dan selamat berpuasa :) Baru sempat nak wish dekat sini^^

    ReplyDelete
  2. hehe..ikan pun taw pose..selamat menjalani ibadah puasa jugak =)

    ReplyDelete
  3. Ikan oh ikan bijaknya dia...:)

    Insya-Allah kalau sihat kakak selagi boleh tak nak tinggal terawikh.

    ReplyDelete
  4. amboi..ikan nie modenye ikan
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. Salam Perkenalan,

    Selamat Berpuasa !!!

    ReplyDelete
  6. hahaha boleh bangkrup industri memancing nanti..

    ReplyDelete
  7. bersahurlah, kerana dengan bersahur ada keberkatan di situ. - riwayat hadis :)

    baca sini untuk entri terkini:
    pyejal.theStory

    ReplyDelete
  8. kalau tidak silap itu salah satu hadis palsu ...banyak blog sudah postkan...:)

    ReplyDelete
  9. Selamat menjalan ibadah puasa Ramadhan semoga mendapatkan kemuadahan dan kebarokahan dalam hidup dunia dan akhirat.

    Sukses selalu
    Salam
    Ejawantah's Blog

    ReplyDelete
  10. hehe, ikan pon puasa. tapi makruh sebab duk dalam air :p

    ReplyDelete
  11. kesian kat fisherman kalo ikan pun puasa...hehe

    ReplyDelete
  12. pandai ikan tu..ikan pon posa lak tu.

    ReplyDelete
  13. pandai ikan tu..ikan pon posa lak tu.

    ReplyDelete
  14. sini awal berbuka puasa hehe :P

    ikan pun pndai puasa ohh

    ReplyDelete
  15. kikikiki ikan itewww sangat la bijok!.

    ReplyDelete
  16. Ikan nie tak makan tp macam minum air je..

    ReplyDelete
  17. hehe. nelayan2 lepas ni cuti lah. kalau ikan pon puasa kan. hehe :p

    ReplyDelete
  18. hahaha..kelakar pic nie..ikan pon pandai pose..manusia??heeee

    ReplyDelete
  19. kena mancing malam hari la jawabnya

    ReplyDelete
  20. hehe..ikan pun tahu puasa..selamat menjalani ibadah puasa yer^^

    ReplyDelete
  21. ekekekek bikin malu laaaaaaaaaaa beb ! :)0

    ReplyDelete
  22. selamat menjalani ibadah puasa...:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis