dwatyKNY: OPEN HOUSE??? AHAD??? Insyaallah....

Wednesday, September 14, 2011

OPEN HOUSE??? AHAD??? Insyaallah....

DI SURAU 
AKK OFFICE : dwaty ada pegi mana2 tak minggu ni???
              AKU : tak sure lagi la kak... kenapa???
AKK OFFICE : AHAD ni akk ada buat OPEN HOUSE... jemputla datang... bawa                                         kawan2 sekali...
              AKU : ooo... INSYAALLAH kak...


CHATTING
     M : AHAD ni aku ada buat makan2... jemputla datang rumah...
 AKU : ko buat OPEN HOUSE ker???
     M : tak ler open house... jamuan makan kecik2 jer dari pukul 4 - 7 mlm...                            jemput pun kawan2 jer... ala.. kite2 ajerrrrr...
 AKU : ooo... INSYAALLAH...


DI LAIN UNIT 
     N : AHAD ni nak ikut aku beraya tak???... kita p rumah abang F... pastu p                          rumah si J kat damansara... last sekali kita pegi shah alam... rumah kak                    sepupu aku... 
AKU : banyak nyer umah ko nak terjah...
     N : dah alang2 jalan... terjah la sekali... jom ar... transport don't worry... aku                akan ambik dan hantar ko balik...
AKU : memangla ko yang kena jadi driver aku... dah aku takde keta... tapi... aku                tak janjila dapat ikut atau tak... 
     N : ala jom la...
AKU : INSYAALLAH...


DI BILIK MEETING
BOS AKU : cik wan (my ex-bos) jemput semua staff beraya kat rumah                                               dia AHAD ni... dia buat OPEN HOUSE dari pukul 10 pg - 4 ptg... so,                                   saya harap semua dapat datang... saya cadangkan kita berkumpul di                         satu tempat pukul 12 t/h lepas tu konvoi ramai2... amacam???
        AKU : INSYAALLAH (kataku dalam hati)

...........................................................

kalaula aku boleh pergi semua OPEN HOUSE di atas ni.... alangkah indahnya.... perut dijamin kenyang... makan free... dan yang paling penting... aku dapat puaskan hati semua orang... tapi aku tahu amat mustahil... tempat kemain jauh2 semuanya... justeru itu aku harus merancang dan memilih... 

"kalau ku pilih disini... apa kata disana???
kalau ku pilih disana... adakah disini akan berkecil hati???"

14 comments:

  1. bestnya kalau dapat pergi semua jemputan kan

    ReplyDelete
  2. prince penuh dgn jemputan open house cuti ni..

    ReplyDelete
  3. byk jemputan

    kosongkan perut dari rumah

    ReplyDelete
  4. kebal perut nie... jamuan aneka rasa.... rezeki tu.... semoga awak dpt terjah..... heeeeeeee... mkn sesikit rasa... byk tu.....

    ReplyDelete
  5. byknye jemputan...
    pergi jer la mane yg sempat...mesti mcm2 jenis makanan yg ade tu...

    ReplyDelete
  6. ble redah semua tu~~makan sikit2~keh keh~

    ReplyDelete
  7. dwaty...
    Pegiiii!..jangan tak pegi....klau tak rugi...he..he..banyak makanan tu...

    ReplyDelete
  8. pergh..banyaknya tempat di hari yg sama..pilihlah yang TERBAIK

    ReplyDelete
  9. Apasal semua AHAD kan? Rancang penjalanan dari pagi sampai malam. Kasi perut betul2 kosong.

    ReplyDelete
  10. wah seronok la dia..banyak open house..bole kenyang seminggu tu..hehe
    apa bole buat takde transport nmpak gayanya kena pilih yg bagi pakej pergi balik la ye..:)

    ReplyDelete
  11. huwaaa..bnyak giler jemputan... hmm pilih yg memudahkan laa..

    ReplyDelete
  12. esok ada bbq party ngan classmate.. hoho saja mau kasi jeles.. :P

    ReplyDelete
  13. wah..kemain ramai yg menjemput..pg lah semua..mam sikit sikit..umah yg las tapau semua..weee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis