dwatyKNY: kawen juga COUPLE ni...

Monday, September 19, 2011

kawen juga COUPLE ni...


patutla si EIRA ni dah jarang2 aku tengok masuk TV (ker ada, tapi aku yang tak perasan???)... sibuk dengan 'PERSIAPAN MAJLIS pada 17 SEPT 2011' rupanya - sumber OH BULAN

kalau si AZAD ada juga aku tengok muka dia tertempek dekat EDISI KHAS TV3 yang di host kan oleh FIFI FAIRUZ FUYOO tu... salah satu episod yang buat aku gelak sakan ialah LAMBAKAN WARGA ASING... wataknya tak lain dan tak bukan... mamat bangla la!!!

16 comments:

  1. nikah jugak akhirnya dorang. hehehe ;p

    ReplyDelete
  2. dah jodohh.. sweet diorg ni hehe

    ReplyDelete
  3. semoga berkekalan ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  4. Dah sampailah jodoh mereka.. moga bahagia hendaknya..

    ReplyDelete
  5. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

    =D

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..kawin jgk..smga bahagia mereka tu

    ReplyDelete
  7. semuga diaowg kekal bahagia...;d

    ReplyDelete
  8. moga jodoh mereka kekal abadi selamanya

    ReplyDelete
  9. semoga pasangan tersebut berbahagia ... :)

    ReplyDelete
  10. semoga mereka berdua ni berkekalan selama-lamanya..:)

    ReplyDelete
  11. Elok le, tak yah tungu lama-lama

    ReplyDelete
  12. hhuhuhuu,,aku sorg je kot bru tau yg dorg ni kapel..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis