dwatyKNY: MATA vs JARI..... apa kata HATI ?????

Monday, September 26, 2011

MATA vs JARI..... apa kata HATI ?????

salam pagi isnin ualls....

Bila dihitung last entri aku dengan hari ini dah seminggu rupanya... 
nak kata aku takde masa nak update blog tak juga...
cuma.... bila jari aku ni dah mula nak menaip....
mata aku plak sibuk nak melayan drama korea CITY HUNTER....
so, antara jari dan mata....
aku pilih mata dulu... hehehe
dari mata akhirnya turun ke hati....
dan si hati menyokong penuh si mata...
menyebabkan aku melupakan si jari...
kehendak mata aku turuti...
coz aku 'minat tapi tak giller' dengan mamat ni...


dan keinginan hati aku penuhi...
coz cerita ni memang best...
itu kata aku...
kata kau???
tengok sendiri...@ dramaload


Bila difikir2kan semula... walaupun aku tak update blog...
at least... 
sape2 yang masuk blog aku minggu lalu... 
akan di sajikan dengan...
PROMOSI  dari  AIR ASIA


SO, amacam??? korang dapat beli tak tiketnya ???
apa??? susah nak tembus???
ermmmm... samala kita... hehehe

8 comments:

  1. Aku minat giler Lee Minho tuuuu...
    hahaha...

    ReplyDelete
  2. Dwaty...
    Suka drama Korea ye...he..he..

    p/s akak cuba jugak ....tak boleh le..

    ReplyDelete
  3. Anak kakak buka aje drama korea yg dia suka. Lagu korea, game korea, entahlah semuanya korea...

    Air Asia mencabar kesabaran kalau dok melangut depan pc nak tunggu line clear sampai berjam-jam tak lepas lagi...

    ReplyDelete
  4. ssh nk masuk line...mesti ramai org lain pun menuggu jgk kan...

    ReplyDelete
  5. uihhhhh.....kena block, kena block!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis