dwatyKNY: si GADIS JENDELA....

Wednesday, September 28, 2011

si GADIS JENDELA....

sila baca dengan lagak UPIN IPIN...


aku pernah jumpa budak seusianya...
akan duduk depan TV apabila AZAN kedengaran...
usai AZAN dia pun akan sambung bermain...
aku juga pernah jumpa budak seusianya...
akan duduk depan TV apabila kartun bersiaran...
belum pun habis rancangan kartun tersebut...
dia dah tak senang duduk... pasti ingin bermain...

tetapi...
inila kali pertama aku jumpa budak kecik yang akan duduk depanTV
 dalam tempoh yang agak lama...
buatla apa pun dia tetap takkan berganjak....
aku hanya dapat menarik perhatiannya...
dengan mengumpan dia pergi ke kedai...
beli KEROPOK.... hehehe

p/s : rindunya nak cubit pipi tembam budak ni dan rindu plak nak kacau dia tengok TV...

24 comments:

  1. amboi cutenya budak tu...nk kawan gan die boley?hihhihi

    ReplyDelete
  2. cute nya ..siap bagi salam 1 Malaysia lagi !

    ReplyDelete
  3. Ini mesti kenangan masa balik cuti raya hari itu kan dwaty. Anak jiran pun kalau dah mesra rasa sayang...

    ReplyDelete
  4. maaf, KAMI tak pernah guna broadband, jadi tak tahu mana yang terbaik. hee. :)

    ReplyDelete
  5. amboi2 petah nya dia berkata2 ye...hehehhe..apa2 pun kamu memang cumel la....

    ReplyDelete
  6. comelnya si kecik nie
    baiknya anak buah siape nie..
    kalau anak buah anum comfirm dah menangis2 nak kuar rumah

    ReplyDelete
  7. amboii comelnyer dia duk kat tingkap tu..

    ReplyDelete
  8. kena tag! :D
    http://salwaismail.blogspot.com/2011/09/amadkhirs-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. amboi..sukenye budak comel nie tgk tv.. :)

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

    ReplyDelete
  10. comel..rasa nk kidnap je...he...

    ReplyDelete
  11. comelnya budak kecik tu..nak buat jadi adik angkat bole tak agaknya..hehe..:)

    ReplyDelete
  12. comelnya..adik ke? senang nk jaga dia ehh

    ReplyDelete
  13. melekat dengan tv..comel sekali~ ;)

    ReplyDelete
  14. jgn bagi tgk tv dekat2 nanti mata rabun..

    ReplyDelete
  15. comel...kaki tv namanya tu...hehe...

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum.

    hm, payah gak nak jumpa anak kecil duduk lelama dpan tv ni. besenye tak sampai 10min dah panas punggung. eheh.

    teringat kata2 lect saya dulu. anak2 dia dijaga oleh maid di rumah, then anak2 memang disogok dengan rancangan tv. sampaikan anak2 tu hebat berbahasa indon pula. uhu.

    anak2 kecil ni otak dorang fresh lagi kan. senang nak belajar satu benda dan mudah pula untuk menirunya. bagi yang berakal pula, maybe duduk dpn tv dah bukan yang terbaik sebab otak tak cerdas bekerja kan. asyik terima input je. eheh.

    maaf. bebel panjang pula. :)

    ReplyDelete
  17. alolo..tomey nye dye..adik ke??cian dye kene kurung..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis