dwatyKNY: kenapa mesti aku yang DIJANGKITI ???

Monday, October 3, 2011

kenapa mesti aku yang DIJANGKITI ???

ASSALAMUALAIKUM..

semenjak, 2 menjak, 3 menjak ni...

aku dah mula rasa lain...

rasa lain SEMACAM jer..

rasa lemah...

cepat mengantuk....

mudah lupa...

dan yang paling SADIS...

otakku dah mula blur...

OH TIDAK!!!

tak mungkin kerana sayang !!!

tak mungkin aku pun dah terkena penyakit ini...

penyakit yang........ ADUH!!!

tak dapat aku bayangkan...


.................................................


aku tahu penyakit ini VIRUS yang mudah merebak...

dan aku juga tahu dah ramai yang dijangkiti...

aku cuba hindari...

pepatah "mencegah lebih baik dari mengubati" aku turuti..

tapi...

kenapa aku tetap rasa seperti dah dijangkiti???

kenapa SIMPTOM2 penyakit ini seperti dah merebak kedalam tubuh ku???

KENAPA???

DIMANA SILAPNYA????

adakah kerana aku juga tergolong dalam kategori LEMAH ANTIBODI???

OH TIDAK!!!!

TOLONG!!!! tolong jauhkan aku dari penyakit ini...

BANTU aku supaya tidak dijangkiti penyakit ini...

penyakit MERBAHAYA di ALAM MAYA....


penyakit MALAS UPDATE BLOG!!!!

19 comments:

  1. hehehe...
    saya pon maseh mencari penawar nye...

    ReplyDelete
  2. sekejap je penyakit mcm tu baik nnt...hihi

    ReplyDelete
  3. hehehe
    sangat membarhaya kan penyakit nie

    ReplyDelete
  4. Nak g jumpa bomoh tak? Heheheheh!

    ReplyDelete
  5. ooo..malas update blog rupanya,.ingat ka dah terkena panahan demam asmara hehe

    ReplyDelete
  6. Kalau busy biasanya ada penyakit ini. Tak boleh tidak setiap kita sesekali kena penyakit ini....

    ReplyDelete
  7. itu penyakit biasa tu...sok2 okey la tu...

    ReplyDelete
  8. kronik penyakit nih..bahaya!! hehee =)

    ReplyDelete
  9. bahaya tuu..cepat makan ubat.

    ReplyDelete
  10. ha3 agak merbahaya..tpi ok la akak kasi tau jgx kat blog pasai penyakit ni tyme ngah kena ha3

    ReplyDelete
  11. Mungkin virus ni ada dlm kuih raya, lepas semua kuih raya dah hadam... oke balik kot

    ReplyDelete
  12. Dwaty...
    suspen betulll..akak ingatkan kena penyakit "angau"..he..he..

    Kalau penyakit tu...akak dah lama kena...:)

    ReplyDelete
  13. saya sudah terkena bahana dia..hehe memang marabahaya punya..ambik masa gak nak sembuh balik hehe

    ReplyDelete
  14. hahahha. ak pun samer... biaser la tuuh...=)

    derhaka pada ibu bapa??=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-jahanam-3.html

    ReplyDelete
  15. rasanya sekali sekala sume org pun hadapi situasi yg sama~ ^^

    ReplyDelete
  16. mule2 baca, cam kronik jer penyakit..
    sekalii...... hehehehe...
    ayat dasat... jgn bimbang semua org akan terkene penyakit itu sekali sekale... (^_^)

    ReplyDelete
  17. sy pun bakal bakalan jgk ni terjangkit hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis