dwatyKNY: malam ini dalam SEJARAH...

Friday, November 4, 2011

malam ini dalam SEJARAH...

ASSALAMUALAIKUM...

korg2 tengah buat apa???

online ker??? samalah kita..
otw nak balik kampung??? singgah petronas minum kopi kalau mengantuk..
tengah dinner??? selamat menjamu selera..
tolong mak buat ketupat??? alhamdulillah...
jaga lembu supaya tak lari??? rajinnya dia...
kira lembu yang nak dikorbankan??? so sweet...


aku sebenarnya tak tau nak taip apa malam2 buta ni???
coz selalunya aku menaip di siang2 celik...
so, kiranya malam ini dalam sejarahlah...
dwaty update blog dimalam hari...


oklah...
aku nak tengok Anugerah Skrin tv3... dihostkan oleh ROZITA CHE WAN tu!!!
pastu sambung THE XFACTOR 8TV...
bertemankan mak aku...
sambil tu boleh la aku bermanja2...
windu sangat kat mak...
my brothers malam ni pegi memancing...
entah pancing ikan ke pancing amoi...
jangan dorg pancing 'anak ikan' sudah... hehehe
aman sikit aku malam ni...
dan yang pasti...
REMOTE ASTRO aku yang punya!!!! HOHOHO


PSSSTTT: Aku Sebenarnya Kecewa tengok ASK... HAMBAR!!!

10 comments:

  1. @KhaiRin yelah... cam bosan jer... huhuhu

    ReplyDelete
  2. Ibu Yusuf tak tgk tv pun mlm ni.. jln2 belog kawan2 je.. :D

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya.. selamat bercuti :)

    ReplyDelete
  4. hehe..die yg control remote ek..selamat Hari raya aidiladha..selamat bercuti..:)

    ReplyDelete
  5. Tengok ASK sekejap saje tadi..sebab tak best lah rasanya..Tengok maharaja lawak mega pun tak berapa best..:)

    ReplyDelete
  6. Tengok ASK sekejap saje tadi..sebab tak best lah rasanya..Tengok maharaja lawak mega pun tak berapa best..:)

    ReplyDelete
  7. he3 remote dy pnya..besh la..x mcm kami..kna ikut turn wuhuhuu

    ReplyDelete
  8. ask hambar..tgk sbb nk th sapa menang..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis