dwatyKNY: salam AIDIL ADHA...

Sunday, November 6, 2011

salam AIDIL ADHA...

alhamdulillah syukur nikmat...
tahun ini aku berpeluang menyambut raya haji disamping family...

2 tahun yang lalu aku sambut ala kadar jer...
maklumla beraya sorg2 dekat putrajaya...
tak dapat balik coz tiket mahal...
yelah...nak dekat raya baru aku sibuk nak beli tiket...
so, agak tak berbaloilah kalau aku beli juga tiket bernilai RM500 keatas,
tapi baliknya 2,3 hari jer.... rugi beb...
bincang dengan mak...
mak pun tak kasi balik... 
kirim duit dah memadai katanya...

dua tahun pertama...
aku adalah perantau yang tak reti lagi nak merancang perjalanan..
masih terumbang ambing...
masuk tahun ke tiga iaitu tahun ini...
aku dah bijak merancang...
buktinya semua tiket aku tahun ini aku dah beli tahun lalu... hehehe
dan tahun depan 2012, aku dah ada 3 tiket dalam tangan... hikhikhik
balik tak balik belakang kira...
yang penting beli dulu... tiket murah la katakan...
sedang menantikan promosi dari AIR ASIA lagi...


sekarang tepat pukul 12 bersamaan 6 haribulan...
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA aku ucapkan...
jom solat raya esok sambil bersalam-salaman...
usai solat bolehlah agih2kan hasil korban... 
yang tak berkemampuan perlu diutamakan...
anak2 yatim jangan dilupakan...
tapi kalau ada lebih pass kat aku boleh kan???

8 comments:

  1. mahalnye tiket..salam aidil adha..

    ReplyDelete
  2. salam aidil adha..tiket mahal..berkorban jg tu

    ReplyDelete
  3. kesian awk, mak sy pon dh bzaman xbalik raya di sabah, huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. kesian awk, mak sy pon dh bzaman xbalik raya di sabah, huhuhuuu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis