dwatyKNY: wordless wed # 12 (JASAMU KU KENANG!!!)

Wednesday, November 30, 2011

wordless wed # 12 (JASAMU KU KENANG!!!)


VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVV
VVVVVVVV
VVVVVV
VVVV
VV
V



psssttt : pernah buat macam ni tak??? aku tak pernah basuh kaki mak... tapi aku adalah juga urut kaki mak... :)

18 comments:

  1. kita takkan dapat membalas jasa orang tua kita, jadilah anak yang membanggakan ibubapa, InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. kalu urut kaki..mak suka anak laki yg urutkan..sbb dorg lg pandai urut.. moon punyer tugas.. urut pinggang n cabut uban..hehe

    ReplyDelete
  3. pernah tgk gmbar nie..kalau mak kita boleh jage kita drp kecik smpai besar..buat semuanya...kenapa kita xboleh buat camtu kan kat die..

    ReplyDelete
  4. gmbar 1st biasa blaku. gmbar 2nd tu jarang2 kan ;D

    ssiapa yg bjauhn tu slalu2 lh btanya khabar parents ye :)

    ReplyDelete
  5. pernah..

    sbb pernah jaga mak kat hosp..:)

    ReplyDelete
  6. Pengorbanan seorg ibu memang besar hingga tidak terbalas..

    ReplyDelete
  7. selalu tolong mak cabut uban. hehe :)

    ReplyDelete
  8. surga ada di telapak kaki ibu.....

    salam kenal dari endi piran, mohon dukungan dari dwaty 85 untuk persamaan hak bagi penyandang disabilitas di Indonesia, dan bagaimana pandangan dwaty85 terhadap penyandang disabilitas (cacat), persamaan hak penyandang disabilitas di malaisia bagaimana.....?

    ditunggu kunjungan baliknya teman.... Disabilitas Dam Pandangan Masyarakat

    ReplyDelete
  9. Waaa... tacink... tacink... jiwa ni mudah tersentuh klu sebut pasal ibu bapa... tambah2 psl ibu...

    ReplyDelete
  10. setakat ni tolong urut..blom penah lagi yg mcm gambar no.2 tu~

    ReplyDelete
  11. semoga kita dapat jadi anak yang baik. aminn..

    ReplyDelete
  12. nak balas jasa mak mcm mak wat dulu xkn dpt..jadi lah if dpt balas dgn jd insan yg berguna n berjaya..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis