dwatyKNY: wordless wednesday # 10 ( I PUN NAK!!)

Wednesday, November 2, 2011

wordless wednesday # 10 ( I PUN NAK!!)


I PANTANG tengok orang pakai... I PUN nak...
I PLAN nak beli... tapi, I PENING duit tak cukup...
I PIKIR lebih baik I POSTPONE dulu sebelum I PARAH!!!
hehehe

20 comments:

  1. The person who paid shows sour face. Poor things hihi...

    ReplyDelete
  2. nak ipad...

    bapaknye jugak yg peninggg...

    ReplyDelete
  3. Dwaty..
    Betul kata Kak zakie tu..he..he..sapa-sapa yang nak membayar....memang selalu pening punya..he..he..

    ReplyDelete
  4. iPening jugak! nak jugak..huhu..tp iKering.. hahaha

    ReplyDelete
  5. hikhik!, pening yang jadi 'i paid' tu..

    ReplyDelete
  6. sebab tu le bapaknyer botak

    kahkahkah

    ReplyDelete
  7. huhu sabor ajelah encik2 bapak erk ..

    ReplyDelete
  8. berangan gak nak ipad laa iphone laa.. dipikir2 sejuta kali... baik xpayah laa kowtt.. ngee~

    ReplyDelete
  9. haha..yang kene bayar lagi la penin kepale dibuatnya...

    ReplyDelete
  10. hehehe.. kelakar.. tp kalau nak membeli tu,kenalah ikut budget gak kan.. kena tgk poket dulu..

    ReplyDelete
  11. hahaha..kelako..sume nak gah..yg kayap ayh nye..

    ReplyDelete
  12. nasib baik la akak xminat dgn bende2 alah tu semua....

    ReplyDelete
  13. kalo xmampu...xyah guner yer dok? ;p

    ReplyDelete
  14. kalo berduit sume pon jadi hehe

    ReplyDelete
  15. hehe betul tu dwaty..
    selamat le i pakai samsung bukan apple..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis