dwatyKNY: wordless wednesday # 10 ( I PUN NAK!!)

Wednesday, November 2, 2011

wordless wednesday # 10 ( I PUN NAK!!)


I PANTANG tengok orang pakai... I PUN nak...
I PLAN nak beli... tapi, I PENING duit tak cukup...
I PIKIR lebih baik I POSTPONE dulu sebelum I PARAH!!!
hehehe

20 comments:

  1. The person who paid shows sour face. Poor things hihi...

    ReplyDelete
  2. nak ipad...

    bapaknye jugak yg peninggg...

    ReplyDelete
  3. Dwaty..
    Betul kata Kak zakie tu..he..he..sapa-sapa yang nak membayar....memang selalu pening punya..he..he..

    ReplyDelete
  4. iPening jugak! nak jugak..huhu..tp iKering.. hahaha

    ReplyDelete
  5. hikhik!, pening yang jadi 'i paid' tu..

    ReplyDelete
  6. heheh last i paid...i parah..huhu

    ReplyDelete
  7. sebab tu le bapaknyer botak

    kahkahkah

    ReplyDelete
  8. huhu sabor ajelah encik2 bapak erk ..

    ReplyDelete
  9. berangan gak nak ipad laa iphone laa.. dipikir2 sejuta kali... baik xpayah laa kowtt.. ngee~

    ReplyDelete
  10. haha..yang kene bayar lagi la penin kepale dibuatnya...

    ReplyDelete
  11. hehehe.. kelakar.. tp kalau nak membeli tu,kenalah ikut budget gak kan.. kena tgk poket dulu..

    ReplyDelete
  12. hahaha..kelako..sume nak gah..yg kayap ayh nye..

    ReplyDelete
  13. nasib baik la akak xminat dgn bende2 alah tu semua....

    ReplyDelete
  14. kalo xmampu...xyah guner yer dok? ;p

    ReplyDelete
  15. kalo berduit sume pon jadi hehe

    ReplyDelete
  16. hehe betul tu dwaty..
    selamat le i pakai samsung bukan apple..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis