dwatyKNY: wordless wednesday # 11 (AMAZING PLACES part 1 = Hilangkan Stress)

Wednesday, November 16, 2011

wordless wednesday # 11 (AMAZING PLACES part 1 = Hilangkan Stress)

24 comments:

  1. huhu..klau stress leh la g sini ek..jerit kuat2 kat atas tuh..huhu..tenang

    ReplyDelete
  2. kalau dekat2 dah lama anum pg
    mesti best nie

    ReplyDelete
  3. mengharap 1 hr nnt akn smpi di manchu picchu

    ReplyDelete
  4. best2 tempat ni.. nak pegi mana satu dulu ye? mmmm... ;)

    ReplyDelete
  5. mangai tingginya...mesti bestkan..

    ReplyDelete
  6. Harap2 lah berpeluang nak pergi ke tempat2 yang best ni..:)

    ReplyDelete
  7. bestnye, broga tu sipi2 je best kalo nk banding dgn tempat2 itu :-)

    ReplyDelete
  8. Subhanallah...cantik bebeno...
    tp gayat pun yea..;p

    ReplyDelete
  9. ila suka gambar 1 dan ketiga tu...

    wakkakaka...ilang stress cmneh..ehheh

    ReplyDelete
  10. seriaunya tmpt tinggi... rasa cam nak terkucil.. tapi cantiknya view kena gagahkan jugalah kan..?

    ReplyDelete
  11. tempat paling rileks untuk releasekan tension..hehe..:)..gambar matheran tuh paling best untuk lepaking disana tapi bikin mengigil lutut pada orang yang fobia pada ketinggian hehe

    ReplyDelete
  12. Ishhh...ada satu kawasan lagik....bandar BUKIT mahkota, kajang.....ahakz

    ReplyDelete
  13. kalau dapat g tempat gitu..mmg leh wat hilangkan stress..leh je kalo nak jerit2 lepas geram nie.. hehe

    ReplyDelete
  14. Salam,
    tingginya...tak takut ka depa ni...Kak Ros memang sah2 dah tak boleh dok kat situ...gayat....

    ReplyDelete
  15. Dwaty..
    akak kalau tempat tinggi-tinggi, akak gayattt...he..he..tapi cantik gambarnya..

    ReplyDelete
  16. tkt nye pic no 3 toh..kalo terjatuh..uish..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis