dwatyKNY: 5 Blog Wanita Pilihan ku 2011

Wednesday, December 14, 2011

5 Blog Wanita Pilihan ku 2011

SALAM WEDNESDAY...

dah lama benar aku tak berkata2 pada hari rabu... sejak munculnya wordless wednesday... aku pun dah terikut2... maklum takde idea nak menaip... so, letak jerla gambar... suka hati korglah nak komen apa... 

hari ni aku nak tutup entri 'rabu tanpa kata'... hari ni jer... minggu depan aku sambung balik... hehehe... ni semua sebab Abg BEN ASHAARI lah... goda aku untuk join segmen terbaru beliau... aku sebenarnya dah lama plan nak review blog follower2 aku... dah terlanjur terjumpa segmen yang bertajuk 5 blog wanita pilihanku 2011 ni... aku review kat sini dulu la ye... 

nak join klik SINI

5 buah blog wanita yang menjadi pilihanku ialah....

1- kak zakie... TITISAN NURANI
seorg wanita yang aku tak pernah jumpa tapi aku sangat hormati... blog beliau  merupakan blog kegemaran ramai termasuklah aku... tajuk yang diletak disetiap entri sudah cukup menarik perhatianku untuk mengetahui isinya... dan setiap entrinya pulak sunggah indah bahasanya... budak sains macam aku kena baca slow2... kang tak paham... kata2 penutup disetiap entri adalah my fav part dan aku paling suka pantun ciptaan beliau... 


2- azierie... CORETAN KEHIDUPANKU
ibu kepada 3 cahaya mata ini sebenarnya jarang update blog... tapi itu tidak menghalang aku untuk terus menerjah blog beliau dan aku juga tahu blog aku adalah antara blog yang akan menjadi sasarannya bila dia sudah berada di depan komputer... betul ker kak azi??? lagi satu... akk ni pandai masak tau...  walaupun tak pernah rasa masakan beliau tapi aku tahu mesti sedap!!! nak tahu resepi terjahlah blog beliau...


3- Anum... TWO SOULS BECOME ONE
orgnya manis, lasak dan brutal... tak percaya korg masuklah blog dia... kebanyakan aktiviti yang dilakukan adalah aktiviti2 yang mencabar... aku sendiri tercabar beb... sebab tulah aku suka masuk blog dia... penuh dengan XPDC.... Anum juga adalah antara pengomen tegar blog aku... buktinya, kebanyakan entri ku, pengomen pertama adalah dia... jika diberi peluang satu hari nanti aku buat 'AWARDS'... dia berkemungkinan besar akan merangkul anugerah... Pengomen Terpantas... hehehe....


4- SaL IjOu... SIMPLE LIFE OF MINE
merupakan seorg cikgu... aku suka baca entri2 dia... penuh dengan maksud dan pengalaman yang pernah dilalui... melalui blognya aku mengetahui perjalanan hidup seorg cikgu yang aku tak pernah terlintas untuk menjadikannya sebagai kerjaya... aku tahu dia pun tak nak masuk bidang ni... tapi disebabkan org tua tercinta, dia akur dan kini dia telah pun menemui ketenangan... tiba2 aku teringat kata2 member apabila ditanya kenapa nak jadi cikgu??? dia lalu menjawab "apabila kau telah bergelar cikgu...selain kau dapat berbakti kepada anak bangsa, sampai bila2 pun org akan memanggil kau cikgu... even kau dah pencen pun org akan tetap panggil kau cikgu... see betapa mulianya jadi cikgu Sal"


5- cik moon... KATA HATIKU BERBICARA
dia menulis mengikut kata hatinya berbicara... samalah kita Moon... hehehe... dia merupakan seorg yang mementingkan keluarga dari segala2nya... eh sama juga... dia masih bujang.... eh sama lagi... hakhakhak... nak tahu lebih lanjut... jom terjah blog cik moon...


Harapan saya kepada blogger diatas... semoga suksess dunia akhirat... teruskan berblog... kita tak pernah bersua, tapi alam maya inilah yang menemukan kita... dan disinilah kita berkongsi pendapat, pengalaman disamping mengeratkan silaturahim...  


psssttt : giller panjang aku taip... baru 5 blog... yang lain, ada masa aku review blog korg plak...ker korg nak bodek aku dulu... ahakzzzz

22 comments:

  1. salam perkenalan dari mama tunz...

    ReplyDelete
  2. bertuahnya sesiapa yang di pilih oleh akak..hehe..;)

    ReplyDelete
  3. suka jugak baca entri blog kak zakie..ramai pengikut setia..tahniah..

    ReplyDelete
  4. Aduhai... malu. Tapi jutaan terima kasih kerana memilih kakak dik...

    ReplyDelete
  5. wah..ku jarang di-review..terharu amat!~ Mekasih Dwaty!! =)

    ReplyDelete
  6. ngeee~ 1st time ada org review blog moon..kot.. ngee ngeee...

    malu plaksss... hehe

    ehh apsal kita byk sama erkk..lalalala~

    ReplyDelete
  7. tahniah buat yg terpilih.. menarik review ini dwaty.

    ReplyDelete
  8. salam dear=)
    bls kunjungan dr segmen yg sama
    Happy blogging yea ^^

    ReplyDelete
  9. Salam, yunk selamat berkenalan... hehehe.. terjah dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  10. success utk Dwaty juga.walo x pernah bersua..terasa dekat aja..smoga ukhuwah kita sume berpanjangan hendaknya~ =)

    ReplyDelete
  11. anum mmg selalu komen blog zana.. seronok sangat baca blog anum..

    ReplyDelete
  12. hai,salam kenal..rajinnya awak tulis panjang2,saya tulis simple sebab last-last minit..hehe..terima kasih sudi datang blog saya..

    ReplyDelete
  13. kenal blog anum dan kak zakie je nanti nk terjah blog lain...

    ReplyDelete
  14. anum tu kwn ofis aku...
    eh, tetiba...

    ReplyDelete
  15. waaaa ramainya orang comment.....

    ReplyDelete
  16. pocket suka blog cik SalIjou kita..
    tapi tetiap kali nak komen, orang raaaaaaaaamai sangat dah komen,
    membuatkan lemah semangat sikit nak komen heheh:)

    ReplyDelete
  17. segmen yanf sama.. ;p
    done follow u, follow me back ok.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

ShareThis